Aika oli jättänyt hotellin unholaan, vaikka nimen perusteella kaikki mahdollisuudet kärkipaikaksi. Itse siivousalan yrittäjänä kiinnitin huomioita moneen epäkohtaan jolla saisi tasoa ja asiakkaiden tyytyväisyyttä kohotettua ja ei olisi kyseessä mitenkään korkeista kustannukset. Olisin jopa valmis yhteistyöhön ko paikan kanssa esim. Benchmarking, ympäristöasioiden huomioiminen, hygienian kohottaminen siivoustyömäärää kasvattamatta, päivittäisentyöjärjestyksen järkevöittäminen niin, että se sopii asiakkaiden päivärytmiin paremmin. Joten tarjoankin konsultointipalvelua Aurinkomatkojen kohteisiin, jossa huonoa palautetta tullut asumisviihtyvyyteen, hygieniatasoon, koitalous jätteiden lajitteluun tms. jos olette kiinnostuneita. Alan asiantuntija näkee heti mitä kannattaisi tehdä toisin, millä välineillä olisi järkevä työskennellä, kuinka siivous näkyy/näyttäytyy asiakkaalle vai toimiiko se mahdollisimman näkymättömänä ja on huippu laadukasta. Matkan onnistumiseksi majoituspaikan korkea hygienia, hotellihuoneen toimivuus ja matkalaisen mahdollisuus omatoimisuuteen majoituspaikassa parantavat varmasti viihtyvyyttä ja asiakas suosittelee sitä toisille. Nyt valitettavasti kuului asiakkailta liikaa negatiivista majoituspaikasta/ssa. Yrittäjä on yrittäjä lomallakin ja olen huolissani ko yrittäjän puolesta. Itselläni on kokemusta laatujärjestelmistä ja koulutuksesta elintarvike/alkutuotannon puolelta. Samaa laatujärjestelmää pystyy mallintamaan myös muuhun alaan kuten siivouspalveluihin kuten itse olen tehnyt siivousalanyrittäjänä.