Palaute
PALAUTE
Haluamme, että asiakaskokemuksesi on onnistunut. Siksi kuulemme mielellämme kokemuksistasi ja mahdollisista kehitysehdotuksista. Anna meille palautetta alla olevalla lomakkeella valitsemalla palaute. Huomioi, että palautteisiin ei vastata.
REKLAMAATIO
Mikäli haluat tehdä meille virheilmoituksen ja/tai korvausvaatimuksen, valitse alla olevasta lomakkeesta vaihtoehto reklamaatio. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä, ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua.
Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytäthän kaikki lomakkeen kohdat huolellisesti.
Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen
Aurinkomatkat
Customer Service Support
PL 200
01531 VANTAA
Kerrothan myös vapaamuotoisessa kirjeessä alla olevassa lomakkeessa pyydetyt tiedot.