Hotellista jäi hieman kaksivaiheinen asiakaskokemus. Hotelli ja tuotteiden laatutaso oli hyvä. Henkilökohtaisessa asiakaspalvelussa olisi toivomisen varaa. Esim. olin varannut neljän hengen perheelle kaksi huonetta. Vastaanottovirkailija sijoitti meidät kuitenki eri kerroksiin. Pyysimme saada viereiset huoneet, jotka sitten saimme. Virkailija ilmoitti, että olisi ennakkoon pitänyt pyytää viereiset huoneet? Jos varasin perheen neljälle henkilölle paketin, jossa oli kaksi huonetta, niin olisi pitänyt arvata että halutaan vierekkäiset huoneet.
Toinen esimerkki ravintolasta. Kyjysten paistopisteessä oli silmälasipäinen kokki, jonka käyttäytyminen oli poikkeuksellista ja loukkaavaa, jollaista en ole aikaisemmin kokenut. Jäi epäily, että hän saattoi olla juovuksisa? Kokkina hän saattaa olla hyvä, mutta parhaiten hän hyödyttää ravintolaa työskentelemällä keittiön puolella.