Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Pyr Fuengirola

Yleisarvio

3,3/5

82 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,5/5
Hotellin henkilökunta
3,9/5
Hotellin altaat
3,5/5
Hotellin palvelut
3,5/5

Pyr Fuengirola – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä

Näytä edelliset

Hauska teissu.

Heikki
Kuukausi meni nopeadti.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä sijainti

Hellevi
Sijainti oli erinomainen. Keittiö varustelu niukan puoleinen, mutta parin viikon lomalla pärjäsi. Pitempi loma kaipaisi lisää tilaa ja varusteita.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Siisti ja rauhallinen hotelli

Eläkeläinen
Huoneet siivottiin joka päivä ja myös yleiset tilat olivat tasokkaat ja aina siistit. Uima-allasalueelle pääsee huoneen avainkortilla, mutta silti laukustani varastettiin puhelin ja rahat kukkarosta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Ihan ok

Reijo
Hotellissa kuunneltiin toiveita
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Odotimme parempaa

Neea
Olimme viikon Pyr hotellissa, jota emme suosittele. Huoneessamme oli jotain ongelmaa sisäilman kanssa mikä aiheutti allergista reaktiota ihoon ja yhdelle meistä hengitystieinfektion. Hotellissa ei otettu huomioon, että yhdellä meistä on keliakia vaikka asiasta huomautettiin monta kertaa jo ennen tuloamme (sähköpostivastauksessa lupasivat hoitaa asian). Oli siis aivan turhaa hänen osalta maksaa aamupalasta, kun gluteenitonta ruokaa ei saatu vaikka kysyttiin. Hotellissa ei siis oteta huomioon erityisruokavalioita. Bistrosta vaikea sanoa kun ei koskaan ollut auki. Hotellin henkilökunta oli todella töykeää. Hotellin henkilökunnalla oli myös todella huono englannin kielentaito, joka oli aika kummallista. Hotellin esittelyssä luki, että pyyhkeet vaihdetaan joka toinen päivä. Kolmesta suihkupyyhkeestä yksi vaihdettiin päivittäin??? Saimme huoneemme vasta iltapäivästä, mikä oli tiedossa mutta kun menimme huoneeseen oli se aivan törkyinen......
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

1/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
2/5
Hotellin henkilökunta
1/5
Hotellin altaat
1/5
Hotellin palvelut
1/5

Hotelli hyvä

Tuula
Hotelli hyvä mutta aamupalaan voisi tai pitää kiinnittää enemmän huomiota; erityisruokavaliota noudattaville muös syötävää. Diabetikot , kolesterolia ym sydänsairauksia sairastaville.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Mukava loma

Lomailija
Siivous surkeaa. Aina piti kaikki pyytää esim. Pyyhkeet WC paperi ym. Vaikka joka toinen päivä piti pyyhkeet vaihtaa. Olimme kaksi viikkoa niin kerran vaihdettiin se pyyhe mikä lattialla ja kylpypyyhkeet kaksi kertaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

Loma

Pariskunta
Viereisessä huoneessa tehtiin remonttia. Olimme jo kerran vaihtaneet huonetta huonon sijainnin vuoksi. Respan väki ei ollut kovin palveluhenkistä. Olisimme odottaneet jotakin hyvitystä kyseisessä tilanteessa! Lämmitetty uima-allas oli todella hyvä. Siivoojat ystävällisiä ja osaavia!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

2/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
2/5
Hotellin henkilökunta
1/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
2/5

Huono hotelli

Matkailija
Ensinnäkin: aamiainen oli hinnaltaan hyvin kallis. Mauissa ei moitittavaa. Tarjonnan määrä oli vähäinen. Huonetta ei siivottu kuin sijaamalla käytetyt lakanat, pyyhkeitä vaihdettiin pari kertaa viikon aikana, kph:n suihkutilaa ei kertaakaan (tai sitten työ oli tehty huonosti), käsienpesualtaan lavuaaria ei myöskään pesty. WC-pytty jäi kerran pesemättä. Ilmastointi ei toiminut, jonka vuoksi parvekkeen ovea piti pitää auki. Kaikki meteli kulkeutui huoneeseen: ravintoloista saapuvat juhlijat, viereisten rakennusten työnsä aloittavat tai lopettavat rakennusmiesten koneiden äänet. Tuntui siltä, että hotelliin voi tulla kuka tahansa ja miksi tahansa, kun hotellin vastaanotto oli mielestäni aivan väärässä paikassa, eikä hlökunta kiinnittänyt mitään huomiota kulkijoihin. Ei jatkoon!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

1/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
1/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
1/5
Hotellin ruoka
1/5
Hotellin henkilökunta
1/5
Hotellin palvelut
1/5

Luteet

Eka kertaa mannerespanjas
Hotellissa oli luteita tuttavilla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:

Yleisarvio

2/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Näytä lisää