Alay – kokemukset ja arvostelut
Standard-huone
Standard-huone, osittainen merinäköala
Juniorsviitti
Juniorsviitti
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Alay
Muut arviot
Alay – Asiakkaidemme kokemuksia
Ihana loma
60 v pariskuntaSiisti kauniisti sisustettu hotelli, ystävällinen henkilökunta ja monipuolinen aamupala. Syntymäpäiväni muistaminen ihana huomionosoitus hotellilta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
25.8.2024
Aurinkoa ja sopivasti lämpöä!
HeliOlimme hotelliin muilta osin tyytyväisiä, mutta joka ikinen ilta soi terassibaarin musiikki todella kovasti. Se kuului huoneeseemme kohtuuttoman lujaa eikä loppunut klo 23 niin kuin määrä oli. Todella iso haitta sikäli, että joka ilta tiesi, ettei pääse koskaan nukkumaan ennen klo 23 eikä näin ollen voi nauttia aikaisista aamuista. Melun vaimentamiseksi ei riittänyt parvekkeen oven sulkeminen, korvatulpat tai muut tavanomaiset keinot, sillä basso jumputti rakenteidenkin kautta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
30.6.2024
Kiva loma
PessaHuomasi että ei ole polion suomalaisia ollut kun vastaan Otto
Ei meinannut löytää varausta onneksi se onnistui löytyi odottelun jälkeen.
Huone oli ihan siisti ja upea näkö ala näköala oli parvekkeelta suoraan satama alueella.
Aamiainen ja illallinen oli moni puolinen oli .kala ja lihaasekä hedelmiä oli tarjolla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
16.6.2024
Hyvä sijainti ja ystävällinen palvelu!
PändeHotelli oli hyvällä kohtaa ja se oli avara sekä asiakaspalvelu oli hyvää.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.10.2021
Upea hotelli
EvaSViihtyisä ja hyvällä paikalla sijaitseva hotelli, josta on lyhyt kävelymatka venesatamaan ja ostoksille. Henkilökunta ystävällistä ja ruoka oikein maittavaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
3.7.2018
Hyvä hotelli
PohjalaisetSiisti hotelli. Hyvä siivous. Mukava henkilökunta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
12.6.2018
Pettynyt hotelliin
Ikävästi yllättynytKirjoitin jo edellä hotellista. Mielestäni ei todellisuudessa olen neljän tähden tasolla. Tiivistäen vielä: ravintolahenkilökunnassa vain pari kolme, ystävällistä, pätevältä vaikuttavaa, muut oudon töykeitä ja aloittelijan tuntuisia. Respahenkilökunta koppavaa, huono englannin taito. Siivoojat häiritseviä, kun laittoi älä häiritse-lapun, heti joku oven takiana. Hyvin outoa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
25.6.2017