PortoBay Santa Maria – kokemukset ja arvostelut

PortoBay Santa Maria 1
PortoBay Santa Maria 2
PortoBay Santa Maria 3
PortoBay Santa Maria 4
PortoBay Santa Maria 5
PortoBay Santa Maria 6
PortoBay Santa Maria 7
PortoBay Santa Maria 8
PortoBay Santa Maria 9
PortoBay Santa Maria 10
PortoBay Santa Maria 11
PortoBay Santa Maria 12
PortoBay Santa Maria 13
PortoBay Santa Maria 14
PortoBay Santa Maria 15 - <p>Yksiö</p>

Yksiö

PortoBay Santa Maria 16 - <p>Yksiö, osittainen merinäköala</p>

Yksiö, osittainen merinäköala

PortoBay Santa Maria 17 - <p>Yksiö, merinäköala</p>

Yksiö, merinäköala

PortoBay Santa Maria 1
PortoBay Santa Maria 2
PortoBay Santa Maria 3
PortoBay Santa Maria 4
PortoBay Santa Maria 5
PortoBay Santa Maria 6
PortoBay Santa Maria 7
PortoBay Santa Maria 8
PortoBay Santa Maria 9
PortoBay Santa Maria 10
PortoBay Santa Maria 11
PortoBay Santa Maria 12
PortoBay Santa Maria 13
PortoBay Santa Maria 14
PortoBay Santa Maria 15 - <p>Yksiö</p>
PortoBay Santa Maria 16 - <p>Yksiö, osittainen merinäköala</p>
PortoBay Santa Maria 17 - <p>Yksiö, merinäköala</p>

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista PortoBay Santa Maria

Yleisarvio

4,4/5

98 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,8/5
Hotellin henkilökunta
4,5/5
Hotellin altaat
3,7/5
Hotellin palvelut
4,5/5

PortoBay Santa Maria – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Näytä edelliset

Erittäin siisti ja puhdas hotelli

Iso D
Pakko mainita ensimmäisenä miten puhtaana ja siistinä pidetään koko hotellialuetta ja huoneita, todellakin hyvällä tasolla. Aamupala oli riittävä, ei älyttömän runsas. Tuorepuristetut mehut ja aamu kuohuviini iso plus. Hotellissa kaksi allasta, joista toinen sisätiloissa ja lämmitetty. Porealtaita kolme, joista yksi aivan loistavalla kattoterassilla josta näkymät pitkälle merelle ja vuoristoon. Tätäkin hotellia vaivaa rasittava aurinkotuolien varailu altaan lähellä vaikka siitä muistutetaan erikseen lapulla joka tuolissa. Tätä ei vain hotelli itse noudata. Meitä se ei haitannut, koska käytimme aina lähes tyhjää kattoterassia ja sisäallasta. Hotellin henkilökunta on ystävällistä ja neuvoa kannattaa kysyä kaikesta mahdollisesta vaikka bussien aikatauluista. Hotelli järjestää iltaohjelmaa, mutta aika konservatiivista kitaran soittoa. Lähellä olevissa ravintoilla oli huomattavasti parempi iltaohjelma. Jos hyvät drinkit haluaa, on hotellissa happy hour tunnin verran viiden aikaan. Olin varannut huoneen suoralla merinäköalalla, mutta meille annettiinkin sivuttaisella merinäköalalla. Tämä ei haitannut koska se ei ollut huone vaan sviitti jossa näkymät kaupunkiin, merelle ja vuoristoon. Sijainti hotellilla erinomainen, kaikki lähellä ja myös pieni ruokakauppa josta ohikulkumatkalla sai napattua päivän retkieväät ja juomat. Kokonaisuutena hotelli on todella rauhallinen ja aikuismainen. Öykkäröivät turistit loisti poissaolollaan, joten voin suositella hotellia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Ihana hotelli

Tuula
Aamiainen oli todella monipuolinen ja runsas.Hotellihuone oli siisti ja tilava, hyvät säilytystilat.Hotellin hyvä sijainti ja rauhallisuus oli myös plussaa.Henkilökunta oli ystävällistä ja palvelu toimi hyvin.Pyyhkeitä ei ehkä olisi tarvinnut vaihtaa joka päivä (ekologisuus).Allasalue oli myös viihtyisä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Hotelli

Kosti
Hotelli oli vain aikuisille ja sopi lomallemme erinomaisesti. Sijainti 10, vanhan kaupungin "rannalla". Palvelut monipuoliset ja aadukkaat. Huone siisti ja sängyt erinomaiset.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Kidikas luxux

Moonglow
Kodikas ja erittäin hyvätasoinen hotelli parhaalla paikalla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Erittäin hyvä

MaKi61
Siistit huoneet. Hieno ja puhdas allasalue. Ystävällinen henkilökunta. Aamiainen runsas ja monipuolinen. Hotellin sijainti erinomainen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Vanhan Funchalin sydämessä

Rovasti
Viihtyisä hotelli. Hyvät palvelut.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

erinomainen hotelli

OKS39
Palvelu loistavaa, huone ja näkymät hienot ja ssiteys viimeisen pilkun päälle!
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Hyvä hotelli

Sirpa V
Hotellista ei mitään valitettavaa. Huone oli tilava, sänky hyvä ja ilmastointi toimi. Aamiainen oli loistava ja henkilökunta ystävällistä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Hotelli aivan ykkössijainnilla

Jonne
Hyvä hotelli mahtavalla sijainnilla, rannalla ja vanhan kaupungin ytimessä. Hyvä aamiainen, kiva sisäuima-allas ja siisti ja kaunis puutarhapiha uima-altaalla istutuksineen. Hyvä ravintola ao puutarhassa. Ainoa miinus siitä, ettei heti saatu varaamaamme merinäköalahuoneistoa, pikku väännön jälkeen se onnistui 4 vikayöksi, tuokin huoneisto sijaitsi vaan hotellin päädyssä, missä öisin hieman häiriöääniä ulkopuolisilta kulkijoilta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
5/5

Hyvä sijainti

Oma Lasse
Viehättävä hotelli meren rannalla uintimahdollisuuksineen.Hyvä aamupala ja ystävällinen henkilökunta.Huoneen sijainti ei vastannut toivomuksiamme,mutta vaihtoprosessi meni aivan pieleen.Puutteellinen allashygienia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

Näytä lisää