PortoBay Santa Maria – kokemukset ja arvostelut
Yksiö
Yksiö, osittainen merinäköala
Yksiö, merinäköala
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista PortoBay Santa Maria
Muut arviot
PortoBay Santa Maria – Asiakkaidemme kokemuksia
Erittäin siisti ja puhdas hotelli
Iso DPakko mainita ensimmäisenä miten puhtaana ja siistinä pidetään koko hotellialuetta ja huoneita, todellakin hyvällä tasolla.
Aamupala oli riittävä, ei älyttömän runsas. Tuorepuristetut mehut ja aamu kuohuviini iso plus. Hotellissa kaksi allasta, joista toinen sisätiloissa ja lämmitetty. Porealtaita kolme, joista yksi aivan loistavalla kattoterassilla josta näkymät pitkälle merelle ja vuoristoon. Tätäkin hotellia vaivaa rasittava aurinkotuolien varailu altaan lähellä vaikka siitä muistutetaan erikseen lapulla joka tuolissa. Tätä ei vain hotelli itse noudata. Meitä se ei haitannut, koska käytimme aina lähes tyhjää kattoterassia ja sisäallasta. Hotellin henkilökunta on ystävällistä ja neuvoa kannattaa kysyä kaikesta mahdollisesta vaikka bussien aikatauluista.
Hotelli järjestää iltaohjelmaa, mutta aika konservatiivista kitaran soittoa. Lähellä olevissa ravintoilla oli huomattavasti parempi iltaohjelma.
Jos hyvät drinkit haluaa, on hotellissa happy hour tunnin verran viiden aikaan. Olin varannut huoneen suoralla merinäköalalla, mutta meille annettiinkin sivuttaisella merinäköalalla. Tämä ei haitannut koska se ei ollut huone vaan sviitti jossa näkymät kaupunkiin, merelle ja vuoristoon.
Sijainti hotellilla erinomainen, kaikki lähellä ja myös pieni ruokakauppa josta ohikulkumatkalla sai napattua päivän retkieväät ja juomat.
Kokonaisuutena hotelli on todella rauhallinen ja aikuismainen. Öykkäröivät turistit loisti poissaolollaan, joten voin suositella hotellia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
4.8.2025
Ihana hotelli
TuulaAamiainen oli todella monipuolinen ja runsas.Hotellihuone oli siisti ja tilava, hyvät säilytystilat.Hotellin hyvä sijainti ja rauhallisuus oli myös plussaa.Henkilökunta oli ystävällistä ja palvelu toimi hyvin.Pyyhkeitä ei ehkä olisi tarvinnut vaihtaa joka päivä (ekologisuus).Allasalue oli myös viihtyisä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
30.7.2025
Hotelli
KostiHotelli oli vain aikuisille ja sopi lomallemme erinomaisesti. Sijainti 10, vanhan kaupungin "rannalla".
Palvelut monipuoliset ja aadukkaat.
Huone siisti ja sängyt erinomaiset.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
11.7.2025
Kidikas luxux
MoonglowKodikas ja erittäin hyvätasoinen hotelli parhaalla paikalla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
8.5.2025
Erittäin hyvä
MaKi61Siistit huoneet. Hieno ja puhdas allasalue. Ystävällinen henkilökunta. Aamiainen runsas ja monipuolinen. Hotellin sijainti erinomainen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
19.4.2025
Vanhan Funchalin sydämessä
RovastiViihtyisä hotelli. Hyvät palvelut.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
14.4.2025
erinomainen hotelli
OKS39Palvelu loistavaa, huone ja näkymät hienot ja ssiteys viimeisen pilkun päälle!
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.3.2025
Hyvä hotelli
Sirpa VHotellista ei mitään valitettavaa. Huone oli tilava, sänky hyvä ja ilmastointi toimi. Aamiainen oli loistava ja henkilökunta ystävällistä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
20.3.2025
Hotelli aivan ykkössijainnilla
JonneHyvä hotelli mahtavalla sijainnilla, rannalla ja vanhan kaupungin ytimessä. Hyvä aamiainen, kiva sisäuima-allas ja siisti ja kaunis puutarhapiha uima-altaalla istutuksineen. Hyvä ravintola ao puutarhassa. Ainoa miinus siitä, ettei heti saatu varaamaamme merinäköalahuoneistoa, pikku väännön jälkeen se onnistui 4 vikayöksi, tuokin huoneisto sijaitsi vaan hotellin päädyssä, missä öisin hieman häiriöääniä ulkopuolisilta kulkijoilta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
6.3.2025
Hyvä sijainti
Oma LasseViehättävä hotelli meren rannalla uintimahdollisuuksineen.Hyvä aamupala ja ystävällinen henkilökunta.Huoneen sijainti ei vastannut toivomuksiamme,mutta vaihtoprosessi meni aivan pieleen.Puutteellinen allashygienia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
29.12.2024