Valtos Beach – kokemukset ja arvostelut
Superior-huone
kaksio
Huoneisto, kaksi makuuhuonetta
Huoneisto, kaksi makuuhuonetta
Huoneisto, kaksi makuuhuonetta
yksiö
juniorsviitti
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Valtos Beach
Muut arviot
Valtos Beach – Asiakkaidemme kokemuksia
Mukava hotelli rinteessä
MarjoHotellilla on pieni ja kiva allasalue. Silti siellä ei ollut tungosta, ainakaan toukokuussa. Hotellin rantakin on ihan vieressä, joten aurinkovuoteet eivät ihan heti lopu. Rannan aurinkovuoteet ovat tosin maksullisia, hotellin omallakin rannalla.
Hotelli on rakennettu rinteeseen, joten portaita riittää, meitä se ei kyllä haitannut.
Huoneet oli kivan kokoiset, sängyt napakat ja hyvät, mutta parisängyssä oli vain yksi peite. Epäilimme eka yönä, ettemme saa nukuttua saman peiton alla. Onneksi peitto oli kuitenkin riittävän iso eikä siitä tarvinnut tapella, tottumattomina saman peiton alla nukkujina saimme ihan makoisat unet joka yö.
Henkilökunta oli ystävällistä ja aamupala oikein hyvä.
Voimme siis suositella hotellia!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
26.5.2022
Hotelli oli pettymys
SannaKausi oli lopussa ja hotelli sulkeutumassa talveksi. Aurinkotuolit kerättiin loma vkon aikana pois. Hotellin henkilökunta ei erityisen palvelualttiita. Aamupala todella niukka, vkon aikana väheni päivittäin. Yksi hotellin valinta kriteerinä oli laadukas aamiainen ja otimme vielä puolihoidon joka oli täysi pettymys. Ruoka valikoima todella niukka ja olisimme puolihoidon hinnalla syöneet muualla paljon paremmin ja monipuolisemmin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
13.10.2021
hyvä
merikeHotelli oli hyvä mutta paljon rappusia, huoonen asti 87 rappusta. Pitää olla aika hyvä kunto. Aamupala hyvä ja huooned siistejä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
10.10.2021
Upea hotelli rannalla
KristianHotelli erittäin hyvällä paikalla, aivan rannalla! Hyvät ravintolat ja aaminen erittäin hyvä. Huoneet isot, mutta ei päivitetty tähän päivään. Merimaisemat parvelkeelta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
10.10.2021
Hieno paikka
SpedeHotelli Valtos Beachissa hyvä aamiainen ja siistit huoneet. Huoneisiin kuuluu kyllä ikävästi yläkerran kävely äänet mutta ei se kauheasti haitannut. Miltei kaikista huoneista hieno merinäköala. Pieniä korkeuseroja ylimpiin huoneisiin. Hotellissa söimme myös muutamana iltana illalliset , jotka myös erinomaisen tasokkaita. Kyllä tässä Hotellissa viihtyy.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
7.10.2021
Porrastreeniä
Nainen 55Hotelli oli siisti, hyvin hoidettu ja ravintola oli hyvä. Rannan tarjoilijat olivat jo vähän väsyneitä ja kävivät harvakseltaan kysymässä tilauksia, niiden ja laskun tulemisessa kesti kauan. Hotellissa ei ole hissiä, joten en suosittele liikuntaesteisille.
Aamiaisella sai munakkaita tilauksesta (ei tosin ihan aamusta), muutenkin vaihtoehtoja oli ihan kivasti. Leipä valitettavasti oli vain valmiiksisiivutettua paahtoleipää. Jäin kaipaamaan kunnon sämpylöitä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
30.9.2021
Valtos Beach hotelli on super
LomalainenMenisin uudelleen ko. hotelliin. Huoneissa parveke tai terassi, aivan rannalla, kaunis näköala, useita eri alueita auringonottoon tai oleskeluun. Aamiainen katetulla terassilla monipuolinen vaihtuva buffet, omeletin paistaja. Siisteys huippua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
30.9.2021
Ihana loma
KirsiOpasteet hotellissa oli mitättömät (kulku huoneisiin). Rannan tarjoilijat oli erittäin hitaita. Aamupala oli loistava kahvia lukuunottamatta. Huoneet oli mukavat ja siivous toimi loistavasti.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
29.9.2021
Ystävällinen hotelli
SagaValtos Beach- hotelli oli hyvällä paikalla lähellä merta ja sijainti rinteessä tarjosi upeat näköalat. Huoneessa oli hieman kuluneisuutta, mutta siistiä ja ilmastointi toimi hyvin. Joka päivä siivottiin ja yleisistä tiloista pidettiin huolta. Kun ilmoitimme rikkinäisestä lampusta respaan, se korjattiin 15 minuutin kuluttua. Ravintolat olivat tarjonnaltaan monipuoliset ja annokset maukkaita ja isoja. Aamiainen oli myös monipuolinen ja kokki paistoi toiveesta munakkaita. Allasalue oli kompakti, mutta toimiva ja puutarhan kilpikonnat hauska lisämauste. Palvelu oli ystävällistä ja ripeää alusta loman loppuun asti !
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
29.9.2021
Oma päätyasunto oli ihana
Äiti ja 5vYövyimme superior -päätyhuoneistossa, joka oli ihanan tilava, moderni, siisti ja täydellisen meluton. Henkilökunta oli ystävällistä ja hotellialue huoliteltu. Ainoan puolikkaan miinuksen annan allasalueen kulahtaneille suihku ja wc tilille. Lapsille ei ole omaa allasta, mutta se oli tiedossani
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
22.9.2021