Albatros, Maleme – kokemukset ja arvostelut
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Albatros, Maleme
Muut arviot
Albatros, Maleme – Asiakkaidemme kokemuksia
Albatross
Rentouttava lomaPerhehotelli. Mukava ilmapiiri. Allasalue oli super kiva ja siisti.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
23.6.2026
Tulin jo kirjoittakeeksi edellä
KariOMutta perheellemme erinomainen lomapaikka. Vuoteet olivat hyvät ja Mama piti käsissään aina kertakäyttöhanskoja valmistaessaan ruokaa. Joka päivä oli tarjolla "päivän erikoinen", vaikka ruokalistaltakin löytyi joka makuun. Hotellin ja sen keittiön siisteys oli silmiinpistävää.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
22.6.2026
Mahtava hotelli!!
JarmoPieni ja rauhallinen hotelli aivan mahtavan henkilökunnan kanssa!! Tuli heti ikävä maman ruokia kotiin päästyämme! Poikani 8v otettiin oikein mahtavasti huomioon!! Ehdottomasti vuoden päästä uudestaan!!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
14.6.2026
Viihtyisä kodinomainen hotelli
ReamaritSiellä asiakkaat tunsivat itsensä tervetulleeksi ja ruoka sekä palvelu olivat ensiluokksisia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
10.6.2026
Hotel Albatros
KreikkafaniHotelli kaipaa päivitystä, etenkin kylpyhuone. Moppi ja sanko -yhdistelmä ei ole tätä päivää, suihkussa käydessä kastui puolet tilasta.
Korttimaksun sijaan käteistä pyydettiin, mitä harvoilla enää on lompakossa mukana.
Uima-allas ympäristöineen oli viihtyisä, uusittu alue erottui.
Perhehotellin "henki" puuttui, tai sitä en aistinut.
Huone ja tilat siistittiin hyvin.
Aamiainen ihan ok perussettiä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
8.6.2026
vaatimaton ja siisti perushotelli
RoditAamiainen vaatimaton mutta maittava. Huoneet hyvin siivottu mutta kuluneisuutta. Uima-allasalue hyvä, puhdas ja tilava.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
25.5.2026
Aivan ihana
soleiIhana pieni hotelli, upea uima-allas, ihana perhe huolehtii vieraistaan hyvin. Maman tekemä ruoka parasta mitä Malemesta saa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
22.5.2026
Hotelli
ArtoPieni hotelli. Ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta. Aamiainen suppea, tylsähkö.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
17.5.2026
Mukava loma
Matti57Rauhallinen hotelli ehkä vähän vanhahko, mutta tosi siisti ja henkilökunta aivan mahtavan ystävällistä, ruoka hyvää ja kaikki toimi loistavasti kiitos siitä
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.5.2026
Kotoisa
DmarVaatimaton, mutta siisti hotelli lähellä rantaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
8.5.2026