Zafiro Rey Don Jaime – kokemukset ja arvostelut

Zafiro Rey Don Jaime 1
Zafiro Rey Don Jaime 2
Zafiro Rey Don Jaime 3
Zafiro Rey Don Jaime 4
Zafiro Rey Don Jaime 5
Zafiro Rey Don Jaime 6
Zafiro Rey Don Jaime 7
Zafiro Rey Don Jaime 8
Zafiro Rey Don Jaime 9
Zafiro Rey Don Jaime 10
Zafiro Rey Don Jaime 11
Zafiro Rey Don Jaime 12
Zafiro Rey Don Jaime 13
Zafiro Rey Don Jaime 14
Zafiro Rey Don Jaime 15
Zafiro Rey Don Jaime 16
Zafiro Rey Don Jaime 17
Zafiro Rey Don Jaime 18
Zafiro Rey Don Jaime 1
Zafiro Rey Don Jaime 2
Zafiro Rey Don Jaime 3
Zafiro Rey Don Jaime 4
Zafiro Rey Don Jaime 5
Zafiro Rey Don Jaime 6
Zafiro Rey Don Jaime 7
Zafiro Rey Don Jaime 8
Zafiro Rey Don Jaime 9
Zafiro Rey Don Jaime 10
Zafiro Rey Don Jaime 11
Zafiro Rey Don Jaime 12
Zafiro Rey Don Jaime 13
Zafiro Rey Don Jaime 14
Zafiro Rey Don Jaime 15
Zafiro Rey Don Jaime 16
Zafiro Rey Don Jaime 17
Zafiro Rey Don Jaime 18

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Zafiro Rey Don Jaime

Yleisarvio

3,8/5

85 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,3/5
Hotellin henkilökunta
4,2/5
Hotellin altaat
3,4/5
Hotellin palvelut
4,1/5

Zafiro Rey Don Jaime – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Näytä edelliset

hyvä loma

70v synttärit
Siisti, ruokatarjonta runsas. Pieni uima-allas ja kuntosali hotellin kokoon nähden.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Rentoutumisen paikka!

HHH81
Taustaksi: Olin liikuntavammaisen tyttäreni kanssa ensi kertaa reissussa ”sähkömopon” kanssa. Siten kokemuksistani saattaa korostua vammaisen näkökulma. Suoritimme lennot Finnairin koneella. Majoituimme perillä Zafiro Rey Jaime-hotelliin, joka mainostaa itseään 4 tähden hotellina. Hotelli: Tyylikäs hotelli on rakennettu jo viime vuosituhannen lopulla. Helteellä sen paras puoli on hyvä ilmastointi. Siellä on leppoisaa keräillä voimia päivän retkiin ja illan ohjelmiin. Hotellissa on kuitenkin muutamia rakenteellisia puutteita: Suurin niistä on hissit. Ne ovat pieniä. Niihin mahtuu 2 henkeä ja matkalaukku tai 3 suomalaista, tanakkaa turistia tai mopo ja avustaja, jos vatsa ei ole avustajalla kovin suuri! Normaalikokoinen mopo ei mahdu hissiin. Tyttäreni pikku mopo mahtui siihen kokeilujen jälkeen peruuttamalla. Toki talon toisesta päästä löytyi myös yksi vähän isompi hissi, jolla pääsi kattoaltaalle. Siihen mopo mahtui hyvin ja sen lisäksi vielä 3-4 henkeä. Toinen rakenteellinen ongelma oli ns. invahuoneen kylpyhuone, jonka lattian rakentamisessa ei oltu huomioitu veden juoksutusta. Suihkun jälkeen vesi jäi killumaan lattialle, vaikka sitä yritti pyyheliinoilla työntää viemäriin. Tästä johtuen lattia jäi yleensä kosteaksi. Edellisen epäkohdan hoitoon kylppärin/wc:n ovi oli poistettu tuuletuksen vuoksi? Ei kiva. Suomen armeija sai ovet vessoihin Elisabeth Rehnin aikana! Palvelu: Yleisesti ottaen palvelu toimi hyvin! Toki epäkohtiakin löytyi niitä varsinaisesti etsimättä. Tässä muutama: # Päivittäinen siivous/pyyhkeiden vaihto jäi kerran tekemättä. Huomauttamisen jälkeen asia korjattiin nopeasti. # Ruokailun aikana usein häiritsi käytettyjen astioiden hidas keräily tarjoilijoilta. Lähiesimiehet joutuivat näyttämään tarjoilijoille esimerkkiä lautasten nopeammasta poistamisesta. Koska pöydät oli pieniä, tämä pikku yksityiskohta muodostui helposti haitaksi seisovan pöydän tarjoilujärjestelmässä. # Raha ei kelvannut hotellin ravintolapalveluiden järjestelmässä! Maksut ohjattiin tekemään huoneen avainkortilla ja lasku maksettiin lähtöpäivänä. Se toimi muuten hyvin, mutta vaatii tiskin takana olevalta myyjältä kuria: kortti +kuittaus laskuun. Pelkällä huonenumeron huutamisella (”kortti unohtui”) maksua ei tulisi hyväksyä. Se voi johtaa tahallisiin tai tahtomattomiin laskuihin vääriin osoitteisiin! Totesin tällaista huutokauppaa kerran tapahtuvan ja se meni läpi, kun ostaja häipyi paikalta ja numero jäi kassalle hieman epäselväksi! # Kaiken kaikkiaan palvelusta jäi kokonaisuutena hyvä mieli. # Allasalue oli viihtyisä ja nuorisolle oli tarjolla monipuolista ohjelmaa. # Rauhallista auringonottoa kaipaaville oli myös tarjolla kattoterassilla oma uima-allas leveine loikoilupeteineen... # Illan ohjelmatarjonta oli monipuolista # Mopo-kuljetukset lennoilla onnistuivat hyvin mennen tullen. # Hotelille järjestetty inva-kuljetus oli myös kiitettävällä tavalla järjestetty # Aurinkomatkojen asiantunteva ja aurinkoinen opas ansaitsee erikoiskiitoksen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä hotelli

homelo98
Lomamme Mallorcalla oli kokonaisuutena oikein onnistunut. Palvelu hotellissa oli ystävällistä, paitsi viimeisenä aamuna, kun meidän piti saada aamiaista aikaisemmin kuin normaalisiti. Olimme pyytäneetkin sitä edellisenä Kun menimme syömään, tarjolla oli edelliseltä illalliselta jääneet rääppeet. Henkilökunta vasta aloitteli aamiaisen esille laittamista. Siispä söimme kuivuneita patongin palasia ja mitä ehdittiin saada ennekuin piti kiirehtiä bussiin. Muuten koko viikon ruoka sekä aamiaisella, että ilallisella oli tosi hyvää ja monipuolista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

Rentouttava loma

jiikoo
Huoneet ja yleiset tilat pidettiin todella siisteinä. Henkilökunta ystävällistä. Ruoka hyvää ja varmasti jokaiseen makuun löytyy sopiva vaihtoehto. ( aamupuuroa ei kuitenkaan ollut tarjolla) Hotellissa ei käsitellä käteistä rahaa vaan maksut hoidetaan huoneen kortilla. Rauhallinen hotelli.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Hotellista jäi keskivertokuva

Annika
Olimme porukalla liikenteessä toukokuun puolessa välissä, jossa mukana yksi alle 6kk vauva. Meillä oli all inclusive. Ruoat aika peruslaatua, aamupalaan selkeästi enemmän panostettu. Juomat ja niiden vaihtoehdot olivat keskivertoa paremmat kuin yleensä Euroopassa ollut. Hotellin henkilökunta oli hyvin ystävällinen. Huoneissa siisteys hyvä, ilmastointia ei kannattanut pitää päällä, en tiedä oliko rikki vai mitä mutta heikensi huoneen ilmaa. Ainoa selkeä miinuspuoli oli, että huoneen seinät täysin paperia. Kaikki äänet kuuluivat selkeästi käytävältä ja viereisistä huoneista. Tämä oli meistä hyvin häiritsevää, asia olisi ollut eri jos ei pientä vauvaa olisi ollut mukana.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

2/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

viihtyisä

muuten hyvä äänet kuului naapuri huoneesta
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

Hotelli ok

Laurik
Vastaanotto sujui melko hitaasti,äänet kuuluivat melko hyvin huoneesta toiseen,häiritsi hieman olemista.Uima-allas alue hieman ahtaan tuntuinen,muuten ihan ok.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Siisti hotelli

Pipsa74
Hotelli vastasi odotuksia. All inclusive kaikkine ruokineen ja juomineen oli kyllä hintansa veroinen. Suosittelen!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

loma

micke
hotelli ei sovi rauhaa haluavalle. huone hieno mutta naapuri huoneesta kuuluu kaikki. ohjelma on suunnattu englantilaisille. äänet yötä päivää kuuluu käytäviltä kun ihmiset lähtee/tulee lomalle. tai juhlimasta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
2/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
2/5
Hotellin altaat
2/5
Hotellin palvelut
3/5

Aurinkoloma Santa Ponsassa

Nainen53
Hotelli oli iso huoneistohotelli. Äänieristystä ei ollut lainkaan, naapurihuoneen televisio, puhe ja vedenkeittimen äänet kuuluivat seinän läpi ja haittasivat nukkumista. Huoneet olivat siistit, sänky erittäin huono. Iso miinus tulee hotellin allasalueen päivänvarjoista joita ei pystynyt lainkaan siirtämään eikä siis ollut mahdollisuutta päästä varjoon. Tuolejakaan ei saanut siirrettyä varjoon koska allasalue oli niin tupaten täynnä että tuolit olivat ihan kiinni toisissaan. Parhaat paikat oli pyyhkeillä varattu heti aamusta vaikka tämä oli hotellin säännöissä kielletty. Sitä ei kuitenkaan kukaan valvonut. Ruokatarjonta hotellissa oli monipuolinen, jokaiselle varmasti löytyi seisovasta pöydästä valinnan varaa. Kattoterassin allasalue oli viihtyisä mutta aina täynnä ja myöskään mitään mahdollisuutta ei ollut päästä varjoon sielläkään. Sadepäivänä viemärit tulvivat kaduila ja nyös hotellin vessat tukkeutuivat.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Näytä lisää