Zafiro Rey Don Jaime – kokemukset ja arvostelut

Zafiro Rey Don Jaime 1
Zafiro Rey Don Jaime 2
Zafiro Rey Don Jaime 3
Zafiro Rey Don Jaime 4
Zafiro Rey Don Jaime 5
Zafiro Rey Don Jaime 6
Zafiro Rey Don Jaime 7
Zafiro Rey Don Jaime 8
Zafiro Rey Don Jaime 9
Zafiro Rey Don Jaime 10
Zafiro Rey Don Jaime 11
Zafiro Rey Don Jaime 12
Zafiro Rey Don Jaime 13
Zafiro Rey Don Jaime 14
Zafiro Rey Don Jaime 15
Zafiro Rey Don Jaime 16
Zafiro Rey Don Jaime 17
Zafiro Rey Don Jaime 18
Zafiro Rey Don Jaime 1
Zafiro Rey Don Jaime 2
Zafiro Rey Don Jaime 3
Zafiro Rey Don Jaime 4
Zafiro Rey Don Jaime 5
Zafiro Rey Don Jaime 6
Zafiro Rey Don Jaime 7
Zafiro Rey Don Jaime 8
Zafiro Rey Don Jaime 9
Zafiro Rey Don Jaime 10
Zafiro Rey Don Jaime 11
Zafiro Rey Don Jaime 12
Zafiro Rey Don Jaime 13
Zafiro Rey Don Jaime 14
Zafiro Rey Don Jaime 15
Zafiro Rey Don Jaime 16
Zafiro Rey Don Jaime 17
Zafiro Rey Don Jaime 18

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Zafiro Rey Don Jaime

Yleisarvio

3,7/5

82 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4,1/5
Hotelli lasten kanssa
3,7/5
Hotellin sijainti
4,2/5
Hotellin ruoka
4,1/5
Hotellin henkilökunta
4,0/5
Hotellin altaat
3,3/5
Hotellin palvelut
4,0/5

Zafiro Rey Don Jaime – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Hotelli ok

Kuuluu äänet läpi seinien muuten ok
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Mukava lomaviikko

PaGS
Hotellin sijainti erinomainen. Etäisyys Palman bussiin 102 sekä rannalle lyhyt. Hotellin aamupala ja päivällinen (puolihoito) erinomainen. Hotelli siisti ja henkilökunta englanninkielentaitoinen ja ystävällistä. Miinus: Eristys huoneissa on huono joten naapureitten ääniä (ja kuorsauksia) kuului vähän liikaa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Neljän tähden arvoinen

Ilkka
Siisti, henkilökunta ystävällistä. Sijainniltaan hyvä, lyhyt kävelymatka sekä rannalle että kylän palveluihin. Ruoka vaihtelevaa, buffetpöytä runsas ja laadukas. Iltaohjelma hotellilla mukavan vaihteleva. Hotellin kattoallas mukava lisä bonus.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Hieno Hotelli

Korkki
Hotellin sijainti on tosi hyvä. Kaikki toimi erittäin hyvin. Itse en syönyt hotellissa kuin aamiaisen koska halusin kokea makuelämyksiä erilaisissa ja erittäin laadukkaista Santa Ponsan ravintoloissa. Hotelli sopii erittäin hyvin lapsiperheille, ja myös ilman lapsia matkustaville.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

4 tähden hotelli ollut joskus kauan aikaa sitten

TuomasT
Epäsiisti, torakoita juoksi käytävillä. Vessan sai pestä itse että viitsi käyttää, viemäri haisi, huoneen maisema oli naapurihotelli ja iso ilmastointiputki. Allasalueet liian pienet noin isolle hotellille, joutui aamusta aikaiseen menemään varaamaan paikat jos halusit päästä altaalle koko päivänä. En tiedä millä lottokoneella tätä hotellia pidetään 4 tähden tasoisena, olen majoittunut paremmissa 2 tähden hotelleissa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue:

Yleisarvio

1/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
1/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
1/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
1/5
Hotellin palvelut
2/5

Hyvä

Pettynyt palveluun
Palvelu paras mahdollinen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Hotelli

Tuitsi52
Oikein hyvä hotelli,siivous toimi.Hyvä ruoka aamiaisella,tosi monipuolinen.henkilökunta auttavaisia ja puhuivat hyvää englantia.Olimme pääsiäsipyhän niin saimme buffet-illallisella hyvää lammasta yms.muita herkkuja.Suosittelen tätä koska hinta vain 18 euroa.Hotellin ympärillä olevista ravintoloista ei kyllä saanut muuta kuin perushöttöä.Miinusta saa hotellivieraat(suurin osa espanjalaisia) kun puhuvat todella kovalla äänellä käytävillä vaikka erikseen mainittu kyltillä että otettava huomioon muut ihmiset
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

hyvä loma

Riitta
Siisti, ruokatarjonta runsas. Pieni uima-allas ja kuntosali hotellin kokoon nähden.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Rentoutumisen paikka!

HHH81
Taustaksi: Olin liikuntavammaisen tyttäreni kanssa ensi kertaa reissussa ”sähkömopon” kanssa. Siten kokemuksistani saattaa korostua vammaisen näkökulma. Suoritimme lennot Finnairin koneella. Majoituimme perillä Zafiro Rey Jaime-hotelliin, joka mainostaa itseään 4 tähden hotellina. Hotelli: Tyylikäs hotelli on rakennettu jo viime vuosituhannen lopulla. Helteellä sen paras puoli on hyvä ilmastointi. Siellä on leppoisaa keräillä voimia päivän retkiin ja illan ohjelmiin. Hotellissa on kuitenkin muutamia rakenteellisia puutteita: Suurin niistä on hissit. Ne ovat pieniä. Niihin mahtuu 2 henkeä ja matkalaukku tai 3 suomalaista, tanakkaa turistia tai mopo ja avustaja, jos vatsa ei ole avustajalla kovin suuri! Normaalikokoinen mopo ei mahdu hissiin. Tyttäreni pikku mopo mahtui siihen kokeilujen jälkeen peruuttamalla. Toki talon toisesta päästä löytyi myös yksi vähän isompi hissi, jolla pääsi kattoaltaalle. Siihen mopo mahtui hyvin ja sen lisäksi vielä 3-4 henkeä. Toinen rakenteellinen ongelma oli ns. invahuoneen kylpyhuone, jonka lattian rakentamisessa ei oltu huomioitu veden juoksutusta. Suihkun jälkeen vesi jäi killumaan lattialle, vaikka sitä yritti pyyheliinoilla työntää viemäriin. Tästä johtuen lattia jäi yleensä kosteaksi. Edellisen epäkohdan hoitoon kylppärin/wc:n ovi oli poistettu tuuletuksen vuoksi? Ei kiva. Suomen armeija sai ovet vessoihin Elisabeth Rehnin aikana! Palvelu: Yleisesti ottaen palvelu toimi hyvin! Toki epäkohtiakin löytyi niitä varsinaisesti etsimättä. Tässä muutama: # Päivittäinen siivous/pyyhkeiden vaihto jäi kerran tekemättä. Huomauttamisen jälkeen asia korjattiin nopeasti. # Ruokailun aikana usein häiritsi käytettyjen astioiden hidas keräily tarjoilijoilta. Lähiesimiehet joutuivat näyttämään tarjoilijoille esimerkkiä lautasten nopeammasta poistamisesta. Koska pöydät oli pieniä, tämä pikku yksityiskohta muodostui helposti haitaksi seisovan pöydän tarjoilujärjestelmässä. # Raha ei kelvannut hotellin ravintolapalveluiden järjestelmässä! Maksut ohjattiin tekemään huoneen avainkortilla ja lasku maksettiin lähtöpäivänä. Se toimi muuten hyvin, mutta vaatii tiskin takana olevalta myyjältä kuria: kortti +kuittaus laskuun. Pelkällä huonenumeron huutamisella (”kortti unohtui”) maksua ei tulisi hyväksyä. Se voi johtaa tahallisiin tai tahtomattomiin laskuihin vääriin osoitteisiin! Totesin tällaista huutokauppaa kerran tapahtuvan ja se meni läpi, kun ostaja häipyi paikalta ja numero jäi kassalle hieman epäselväksi! # Kaiken kaikkiaan palvelusta jäi kokonaisuutena hyvä mieli. # Allasalue oli viihtyisä ja nuorisolle oli tarjolla monipuolista ohjelmaa. # Rauhallista auringonottoa kaipaaville oli myös tarjolla kattoterassilla oma uima-allas leveine loikoilupeteineen... # Illan ohjelmatarjonta oli monipuolista # Mopo-kuljetukset lennoilla onnistuivat hyvin mennen tullen. # Hotelille järjestetty inva-kuljetus oli myös kiitettävällä tavalla järjestetty # Aurinkomatkojen asiantunteva ja aurinkoinen opas ansaitsee erikoiskiitoksen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä hotelli

homelo98
Lomamme Mallorcalla oli kokonaisuutena oikein onnistunut. Palvelu hotellissa oli ystävällistä, paitsi viimeisenä aamuna, kun meidän piti saada aamiaista aikaisemmin kuin normaalisiti. Olimme pyytäneetkin sitä edellisenä Kun menimme syömään, tarjolla oli edelliseltä illalliselta jääneet rääppeet. Henkilökunta vasta aloitteli aamiaisen esille laittamista. Siispä söimme kuivuneita patongin palasia ja mitä ehdittiin saada ennekuin piti kiirehtiä bussiin. Muuten koko viikon ruoka sekä aamiaisella, että ilallisella oli tosi hyvää ja monipuolista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

Näytä lisää