Puerto de la Cruz, Teneriffa – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Puerto de la Cruz, Teneriffa
Muut arviot
Puerto de la Cruz, Teneriffa – Asiakkaidemme kokemuksia
Varma valinta
Kjo1Tuttu paikka..hyvä hotelli..sopivasti aktiviteetti mahdollisuuksia..nähtävää..oratova..santa cruz..etelän rannatkin kohtuu matkan päässä..edullista..4 /5 tähteä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
1.3.2023
Oikein hyvä matka
Kalle KooKokonaisuutena kaikki ihan hyvin.
Pienenä vinkkinä tulevalle voisi mainita että laittaisivat sinne
ruokapöytiin muutakin maustetta kuin suola.
Lihan kanssa sinappi maistuisi hyvältä ja ranskalaisten kanssa pitäisi kyllä olla ketsuppia, vaan eipä ollut.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
1.3.2023
Monipuolinen kohde
VirtanenVaikka tämä on vanha turistikohde, niin täällä näkee myös paikallista elämää. Hyvät palvelut ja patikointimahdollisuuskia lähellä. Myös bussilla pääsee näppärästi eri puolille saarta, jos ei halua vuokrata autoa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
1.3.2023
Hyvä lomakohde
KulkijaHyvät kävelymahdollisuudet pitkin kaupunkia. Helppo lähteä mihin suuntaa vaan.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.2.2023
Upea
HeliUpea paikka kaiken kaikkiaan
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
25.2.2023
Lepoloma
BombonSopiva ilmasto, yleensä. Riittävästi puistoja rentouttavaan oleiluun. Sopivan rauhallista( paitsi karnevaaliaikana )
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
25.2.2023
Kiva paikka
MarkkuPaljon nähtävää ja koettavaa kaupungissa ja lähialueilla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
23.2.2023
Helppo lomakohde
MKMSRauhallinen ja helppo lomakohde. Suuria korkeuseroja maastossa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
22.2.2023
Kaunis kaupunki
ReissumummiUseamman kerran käyty, kaunis, oikea kaupunki. Keskitalvella ei ollut kovin kuuma. ;) Paljon tuli käveltyä viikon aikana (yli 100 km).
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
22.2.2023
Vaihteleva loma
Matti 59Hotelli oli pettymys. Kulunut, ympäristön suojelu ei toteutunut ravintolassa. Ei jätteiden erottelua. Lämminvesi ongelmia kokoajan päivällä lämpimänveden puolelta tuli vain ilmaa. Sijainti hyvä. En suosittele
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
22.2.2023