Regina Adelaide – kokemukset ja arvostelut
Superior-huone
Sivurakennuksen sviitti
Deluxe-juniorsviitti
Deluxe-juniorsviitti
Juniorsviitti
Bosi Duplex -sviitti
Bosi Duplex -sviitti
Bosi Duplex -sviitti
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Regina Adelaide
Muut arviot
Regina Adelaide – Asiakkaidemme kokemuksia
Luksusta lomaan!
JartsaHotellin henkilökunta oli ystävällistä. Aamupalalla sai tilata erikseen esim. Pannukakkuja ja munakkaissa. Puolihoidolla ruoka oli taivaallista. Hieno hotelli hyvällä paikalla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
26.6.2023
Ihana hotelli
LomalainenHyvällä paikalla , aamupala on monipuolinen
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
11.6.2023
Hieno lomakohde
TupuErinomainen hotelli hyvine palveluineen. Aamiainen, asiakkaiden tarpeiden huomioiminen, allasalue, spa ja siivous erinomaisia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
6.6.2023
Hieno hotelli
KeNiRauhallinen ja hieno hotelli, ystävällinen henkilökunta. Hotellin sijainti erinomainen, lähellä rantaa ja vanhan kaupungin keskustaa. Bussiasema vieressä. Kylpyläosasto hieno ja ulkoallas myös tarpeeksi iso. Aamupala hyvä, mutta joka päivä samanlainen, siihen olisi kaivannut vaihtelua Hotellin ravintoloita emme käyttäneet. Huoneistomme oli sviitti sivurakennuksessa. Se oli muuten hyvä, mutta ilmastointi ei riittänyt viilentämään huonetta, joka oli aika tuskaisen kuuma.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
28.5.2023
Ihana loma Regina Adelaidessa
AanaHotelli on ihana, sisustus ja huone. Hyvä ja ystävällinen palvelu!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
14.5.2023
Huippuhotelli
KariHeikkiNiin sijainti, palvelut, palvelu, altaat, ympäristö, aamiaistarjoilu kuin huonekin olivat korkeatasoiset. Lisäksi hotellin kautta tarjoutui mahdollisuus ilmaiselle puolen päivän Garda-risteilylle. Ainoa kommentti koskee sviittimme sijaintia piharakennuksessa, jonne kulkiessa oli portaita ylös ja alas. Lonkka- ja polvivaivoista kärsivinä tämä oli tietenkin epämiellyttävää.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
30.9.2022
Fantastico!
ritvaHotellissa kaikki oli kaunista, huoliteltua, huone, piha , uima-allasalue ja alakerran kylpylä. Meillä oli junior deluxe-huone, jossa oli iso ihana parveke länteen ja vaatehuone, jonne sai matkalaukut ja kaikki tavarat pois silmistä. Kalliinpuoleinen, mutta kannatti todella. Aamiaisbuffet erinomainen. Ravintoloita emme kokeilleet, kun kaupungille oli matkaa pari sataa metriä ja siellä kymmeniä ravintoloita. Ehdottomasti menemme uudestaan ensi syksynä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
20.9.2022
Hyvä hotelli
PEVIKeskeinen sijainti. Palvelutaso hyvä. Ruoka ihanaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
20.9.2022
Ihana syysloma
SolveigMeille oli tosi mieleinen kokemus .
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
17.9.2022
Erinomainen hotelli tasokkaalla palvelulla
LottaHotellin päärakennus on vanhempi rakennus, joka on sisustettu tyylikkäästi ulkomuotoon sopivaksi. Henkilökunta on erittäin palvelualtista ja mukavaa. Aamupalalla saa tilata lämpimiä ruokia pöytään sekä erikoiskahveja. Huoneet siivottiin päivittäin. Parhainta tässä hotellissa oli mukava rauhaisa simppeli ulko-allas baareineen, mutta erityisesti hiljattain remontoitu upea spa-osasto kellarissa. Useita rentouttavia altaita, kylmää ja kuumaa - lisäksi saunoja. Erityisen sopiva aikuiseen makuun. Hotelli sijaitsee myös aivan Gardan bussiaseman kupeessa, josta voi tehdä omatoimisen päiväretken vaikkapa pohjoisen Malcesineen. Myös Venetsian retkelle tästä on hyvä lähteä sijaintinsa puolesta. Suosittelen tätä hotellia!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
30.8.2022