Regina Adelaide – kokemukset ja arvostelut

Regina Adelaide 1
Regina Adelaide 2
Regina Adelaide 3
Regina Adelaide 4
Regina Adelaide 5
Regina Adelaide 6
Regina Adelaide 7
Regina Adelaide 8
Regina Adelaide 9
Regina Adelaide 10 - <p>Superior-huone</p>

Superior-huone

Regina Adelaide 11 - <p>Sivurakennuksen sviitti</p>

Sivurakennuksen sviitti

Regina Adelaide 12 - <p>Deluxe-juniorsviitti</p>

Deluxe-juniorsviitti

Regina Adelaide 13 - <p>Deluxe-juniorsviitti</p>

Deluxe-juniorsviitti

Regina Adelaide 14 - <p>Juniorsviitti</p>

Juniorsviitti

Regina Adelaide 15 - <p>Bosi Duplex -sviitti</p>

Bosi Duplex -sviitti

Regina Adelaide 16 - <p>Bosi Duplex -sviitti</p>

Bosi Duplex -sviitti

Regina Adelaide 17 - <p>Bosi Duplex -sviitti</p>

Bosi Duplex -sviitti

Regina Adelaide 1
Regina Adelaide 2
Regina Adelaide 3
Regina Adelaide 4
Regina Adelaide 5
Regina Adelaide 6
Regina Adelaide 7
Regina Adelaide 8
Regina Adelaide 9
Regina Adelaide 10 - <p>Superior-huone</p>
Regina Adelaide 11 - <p>Sivurakennuksen sviitti</p>
Regina Adelaide 12 - <p>Deluxe-juniorsviitti</p>
Regina Adelaide 13 - <p>Deluxe-juniorsviitti</p>
Regina Adelaide 14 - <p>Juniorsviitti</p>
Regina Adelaide 15 - <p>Bosi Duplex -sviitti</p>
Regina Adelaide 16 - <p>Bosi Duplex -sviitti</p>
Regina Adelaide 17 - <p>Bosi Duplex -sviitti</p>

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Regina Adelaide

Yleisarvio

4,8/5

98 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
5,0/5
Hotellin henkilökunta
4,7/5
Hotellin altaat
4,7/5
Hotellin palvelut
4,9/5

Regina Adelaide – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Ihana aamiainen tässä hotellisss.

Tiina
Tulen toistenkin!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Hyvälsatuinen hotelli erinomaisella sijainnilla

Jukka
Hotelli oli kaikinpuolin hyvä. Palvelu oli erinomaista. Hotellilla oli elävää musiikkia, 2 eri tasoista ravintolaa joista toinen fine dine. Ulkoallas oli riittävän suuri ja altaan baarista sai syötävää ja juotavaa. Lisämaksusta sai myös ostaa erinäisiä kauneussalongin palveluita ja hierontaa. Hoteli ja huoneet olivat todella puhtaat. Aamupala oli hyvä ja meille ihana, tarjolla oli tuoreita pilkottuja hedelmiä. Tarjoilija toi pöytään haluamme kahvit, omeletit kuin vohvelit. Huoneen hintaan kuuluvat myös polkupyörät jotka sai kätevästi respasta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Viihtyisä hotelli

Nautiskelija
Keskeisellä paikalla, lähellä kaikkia palveluja. Hyvätasoinen, siisti hotelli vanhassa rakennuksessa. Sisustuksessa vanhoja kauniita huonekaluja ja esineitä. Kauniita kukka-asetelmia yleisissä tiloissa. Viihtyisä ulkoallasalue. Aamiainen monipuolinen, erityismaininta tuoreista hedelmistä. Hotellin ympärillä kaunis puutarha-alue. Hotellin viihtyisyys lisäsi lomanautintoa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Menneen maailman hotelli

Italiafanit
Hotelli on siis hyvässä mielessä menneen ajan hotelli. Rakennus on vanha, mutta siisti ja hyväkuntoinen. Henkilökunta oli kauttaaltaan ystävällistä ja asiat hoituivat heidän kanssaan hyvin. Ulkouima-allas oli syys-lokakuun vaihteessai liian kylmä uimiseen, mutta onneksi hotellista löytyi ihan hyvänkokoinen, lämmitetty sisäuima-allas sekä kylmä- (14 astetta) ja kuuma-allas (39 astetta) kastautumista varten. Saunakin löytyi, mutta ei siellä oikein löylyjä saanut aikaiseksi, kiuas taisi olla jo hiukan väsynyt. Siellä oli kuitenkin mittarin mukaan noin 90 astetta, joten siellä oli ihan hyvä lämmitellä. Aamiainen oli hyvä ja monipuolinen. Illallista emme hotellissa syöneetkään, koska se alkoi vasta klo 19.30, joka on hippasen myöhäinen aika, jos aikoo nukkua yönsä hyvin. Hotelli sijaitsee noin 200 m etäisyydellä bussiasemalta, jonne lentokenttä kuljetus tulee ja josta se lähtee. Myös mahdolliset retket lähtevät sieltä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Huippu hotelli!

Pariskunta Espoosta
Aivan uskomattoman ihastuttava hotelli, jonka aistikkuus lumosi meidät. Vanhan ajan tyyliin sisustettu hotelli oli persoonallinen ja lämminhenkinen. Hotellin palvelut aivan huippuluokkaa. Sisä spa oli todella tyylikäs ja tarjosi paljon eri palveluita ja nautintoja. Ulkouima-allas ja koko alue puutarhoineen oli todella kaunis ja hyvin hoidettu. Toivottavasti Aurinkomatkat pitää hotellin valikoimissaan, sillä palaamme varmasti takaisin samaan hotelliin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Kaunis ja rauhallinen

Sirpakka87
Siistit, kauniit tilat ja vehreä piha-alue ja uima-allasalue kauniine istutuksineen. Spa-osastolla palvelu, erilaiset hieronnat huippuluokkaista ammattitaitoa! Voi lämpimästi suositella! Aamiais-buffet laadukas, mutta hieman yksipuolinen. Illallinen ei ihan yllä odottamalleni hotellin **** luokituksen tasolle.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Loistava hotelli

Veeti
Upea hotelli keskeisellä sijainnilla. Kiva henkilökunta, siistit paikat, loistava aamupala. Alakerrassa on myös sisäaltaita ja suomalainen sauna sadepäivän varalle. Aikuiseen makuun.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Täynnä tunnelmaa ja kauneutta

Sunny
Hotelli oli erityisesti meidän mieleen. Jäi tunne, että kaikkea vanhaa arvostettiin ja kohdeltiin kunnioituksella. Pienet yksityiskohdat hotellissa hivelivät aisteja ja jotenkin kauneus tuli vahvasti esiin. Hotellihuonekin oli persoonallinen, kuin kodin lämmöllä sisustettu makuuhuone. Hotelli huokui tunnelmaa niin sisällä kuin ulkona. Aamiaistila ulkona oli viihtyisä samoin kuin uima-allasalue baareineen. Aamiainen oli italialaisittain riittävän monipuolinen ja toimivaa oli tilata listalta erikoiskahvit, kananmunat ym. lämpimät ruoat, nyt kun tuosta ruokahävikin vähentämisestä puhutaan. Uima-allasbaarissa oli sopivan monipuoliset ja italialaisia ruokia sisältävät ruokalistat, joita arvostimme. Hotellin sijainti oli myös loistava, lähellä kaikkea. Rantakatu Bardolinoon oli kaunis kävellä ja matkan varrelta löytyi kaikkea kaunista ja mielenkiintoista katseltavaa. Tämän hotellin valitsisimme toistamiseen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Ihana loma

Mekaksi
Regina Adelaide on tyylikäs hotelli, jossa on hyvä palvelu ja aamiainen buffetista sekä a' la cartea Ilmastointi on tehokas, sänky kovahko, mutta oli hyvä nukkua. Huoneeseen ei kantautunut meteliä mistään. Puutarhassa on viihtyisä allasalue, jossa oli hyvin tilaa ja baari, josta saa ruokaa ja juomaa. Hotellissa myös hyvä sauna. Ainoa miinus minusta, että pyyhkeitä ja uikkareita ei voinut kuivattaa missään. Meillä oli parvekkeeton huone.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

En menisi uudestaan

Erika111
Regina Adelaide hotelli kokemuksena korkeiden odotusten jälkeen hieman pettymys. Junior Suite sängyt olivat todella kovat, mutta ilmastointi toimi moitteettomasti ja viilensi huoneen mielyttäväksi. Hotellin aamupala oli hyvä, mutta hotelli velottaa ylimääräisiä maksuja mm. Kahvista ja aamupalasta, vaikka varaukseen olisi ennakkoon maksettu kuuluva aamupala. Hotelli myös veloittaa muitakin ylimääräisiä palvelumaksuja itse palvelunkin päälle. Hotellin sisäspa oli pettymys, mutta ulko allasalue oli aivan taivaallisen upea ja todella mielyttävä. Hotellin ravintolan ruoka, niin itse ravintolassa kuin myös allas ravintolassa oli kuivaa ja muistutti pakasteruokaa. Hotellille plussaa siitä, että sieltä sai vuokrattua ilmaiseksi polkupyörät ja pystyi sillä itsenäisesti pyöräillä viereisiin kyliin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
2/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Näytä lisää