Mare – kokemukset ja arvostelut
Yksiö
Kaksio
Kaksio
kaksio
kaksio
Huoneisto, kaksi makuuhuonetta
Huoneisto, kaksi makuuhuonetta
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Mare
Muut arviot
Mare – Asiakkaidemme kokemuksia
Ihana pikkuhotelli
HannariikkaOlimme varanneet yksiöt mutta heti alussa respan Maria ilmoitti meille, että on vaihtanut huoneemme kaksioon jossa merinäköala. Hotellin henkilökunta hyvin ystävällistä ja avuliasta. Uima-allasta emme ehtineet testaamaan, sillä läheinen ranta oli niin hyvä. Ruuasta en osaa sanoa, emme ruokailleet hotellilla kertaakaan.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
20.5.2026
Vaatimaton hotelli
IrmeliHotelli on ihan tähtiluokituksen mukainen 2 tähden hotelli. Henkilökunta oli melko ystävällinen. Meillä oli all inclusive ja aamupala oli ihan ok. Pääruokien valikoima oli kohtalainen, niissä olisi voinut olla nimet, että tiesi mitä söi. Jälkiruoat olivat aivan mahtavia. Hotellin tiedoissa luvattiin myös tarjoilua baarissa, se oli puutteellista eikä baarissa aina ollut mitään palvelua. Huoneen siisteys oli huono. Parveke oli onneksi rannalle päin niin sai seurata paikallisten elämää.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.5.2026
Keskinkertainen hotelli
Tintsa61Kuluneisuutta. Huono siivoustaso. Suihkussa ei pidikettä vaan sitä piti pitää kädessä. Vessanpönttö vuoti vettä lattialle. Puutteellinen valaistus. Onneton uima-allas alue.
Hyvä aamupala ja ystävällinen henkilökunta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
11.5.2026
Mielekäs loma
SarkkuHotelli pieni. Omistaja ja vanhempi henkilökunta todella mukavaa ja asiakaspalvelu henkistä. Hotellihuoneet aikapimeät ja nuhjuiset. Kaipaa remonttia. Keittiövarustus huoneissa olematonta juuri sai aamupalan syötyä kun ei tarvinnut muuta kun keittää vettä vedenkeittimellä. Siivous ok. Puhtaita pyyhkeitä tuotiin heikosti sai olla kysymässä respasta. Huoneissa plussaa ilmalämpöpumppu jolla sai sadepäivinä myös lämmintä huoneeseen. Kylmät lattiat hotellin tohvelit tuli tarpeeseen tai varaudu villasukkiin. Ala-aulan musiikki kuului joinain öinä huoneeseen asti oltiin ensimmäisessä kerroksessa. Meidän tarpeisiin ok, kun pääsääntöisesti käytiin vain nukkumassa. Keittiövarustus harmittaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
5.5.2026
Perinteinen perhehotelli hyvällä palvelulla
JaaMarMeitä oli kaksi perhettä aikuiset lapset mukana. Hotelli oli juuri sopiva meille. Tässä hotellissa kannattaa todella ottaa all-inclusive upgrade. Keittiö oli mahtava joka päivä kaikkilla aterioilla, ja varsinkin keittiön emäntä oli mahtava ja piti meistä kaikista hyvää huolta. Hotelli on pieni joten all-inclusivessa ei koe olevansa "massa" tarjouilun ikeessä. Siivous toimi hyvin ja sijainti on loistava
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
5.5.2026
Oma loma
OMA LOMAMare hotelli oli hyvällä paikalla ja palvelu oli hyvää. Erikois kiitos hotellille siisteydestä!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
30.10.2025
Vaatimaton hotelli
LailaVanhanaikainen hotelli. Kauniilla paikalla.Siivous ei kovin hyvää. Lämminvesi ongelmia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
27.10.2025
Onnistut loma.
Kari PylkkänenKaikin puolin onnistunut loma.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
26.10.2025
Viehättävä paikallinen hotelli hyvällä paikalla.
PiikariHyvällä paikalla kaupungissa. Pieni kiva ranta ihan vieressä. Erinomainen aamiainen. Ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
23.10.2025
Hyvä loma
TommiVanha mutta hyvä siisti hotelli, erittäin hyvällä paikalla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
16.10.2025