Faros Hotel – kokemukset ja arvostelut

Faros Hotel 1
Faros Hotel 2
Faros Hotel 3
Faros Hotel 4
Faros Hotel 5
Faros Hotel 6
Faros Hotel 7
Faros Hotel 8
Faros Hotel 9
Faros Hotel 10
Faros Hotel 11
Faros Hotel 12
Faros Hotel 13
Faros Hotel 14
Faros Hotel 15
Faros Hotel 16
Faros Hotel 17
Faros Hotel 18
Faros Hotel 19
Faros Hotel 20
Faros Hotel 21 - <p>Kahden hengen huone, parveke</p>

Kahden hengen huone, parveke

Faros Hotel 22 - <p>Kahden hengen huone, merinäköala</p>

Kahden hengen huone, merinäköala

Faros Hotel 23 - <p>Superior-huone</p>

Superior-huone

Faros Hotel 24 - <p>Superior-huone</p>

Superior-huone

Faros Hotel 25 - <p>Superior-huone</p>

Superior-huone

Faros Hotel 26 - <p>Garden-sviitti, terassi</p>

Garden-sviitti, terassi

Faros Hotel 27 - <p>Garden-sviitti, terassi</p>

Garden-sviitti, terassi

Faros Hotel 28 - <p>Garden-sviitti, terassi</p>

Garden-sviitti, terassi

Faros Hotel 29
Faros Hotel 1
Faros Hotel 2
Faros Hotel 3
Faros Hotel 4
Faros Hotel 5
Faros Hotel 6
Faros Hotel 7
Faros Hotel 8
Faros Hotel 9
Faros Hotel 10
Faros Hotel 11
Faros Hotel 12
Faros Hotel 13
Faros Hotel 14
Faros Hotel 15
Faros Hotel 16
Faros Hotel 17
Faros Hotel 18
Faros Hotel 19
Faros Hotel 20
Faros Hotel 21 - <p>Kahden hengen huone, parveke</p>
Faros Hotel 22 - <p>Kahden hengen huone, merinäköala</p>
Faros Hotel 23 - <p>Superior-huone</p>
Faros Hotel 24 - <p>Superior-huone</p>
Faros Hotel 25 - <p>Superior-huone</p>
Faros Hotel 26 - <p>Garden-sviitti, terassi</p>
Faros Hotel 27 - <p>Garden-sviitti, terassi</p>
Faros Hotel 28 - <p>Garden-sviitti, terassi</p>
Faros Hotel 29

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Faros Hotel

Yleisarvio

4,3/5

89 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,6/5
Hotellin henkilökunta
4,6/5
Hotellin altaat
4,7/5
Hotellin palvelut
4,5/5

Faros Hotel – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Näytä edelliset

Rento loma

Nautiskelija
Faros hotelli oli upea! Meillä oli huone merinäköalalla ja näkymä merelle oli uskomaton. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen, erityisesti siivoojat moikkasivat ja kyselivät kuulumisia jokapäivä. Aamiaisbuffet oli loistava. Uima-allas ihan ok, olisi saanut olla syvempi kuin 140cm?Allasbaari hieman hintava. Aurinkotuolit oli aikaisin aamusta pyyhkeillä varattu mutta aina sai onneksi paikan. Ilmastointi toimi hyvin. Siivous erinomainen. Hotellin sijainti oli hyvä mutta hotellihuoneessa ei ollut minkäänlaista äänieristystä eli piti nukkua korvatulppien kanssa koska vieressä vilkas liikenne. Palvelut, ravintolat, rannat, kaikki lähellä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Very good hotel

Kadi
We were very happy with the hotel. Everything ran smoothly, personnel was really friendly, it was clean, the food was excellent and very diverse (we had HB). When comparing to some other European destinations in Cyprus/at the hotel I never felt 'tourism hate'. Water in the pool was a bit salty and I didn't smell scent of chlore. At the pool you can get special towels to be used there.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Helposti yli 4* hotelli

Tyytyväinen
Majoituimne 2 viikkoa Faros hotellissa huoneessa, jossa oli näkymä sekä merelle että uima-altaalle. Huone oli siisti ja riittävän suuri. Hotellin henkilökunta oli ystävällistä ja haluammekin erikseen mainita tarjoilijat Ninan ja Ahmedin, jotka saivat asiakkaat aina hyvälle tuulelle, kun ilmestyivät paikalla. En voi myöskään jättää huomioimatta aina iloista omeletin paistajaa Leilania, joka herkullisina omeletteineen starttasi aamumme hyvissä merkeissä. Kaikki asiat toimi hotellissa hienosti. Vesijumppa aamiaisen jälkeen loistavan ohjaajan vetämänä oli mukava yllätys. Muutama kehitysehdotus meillä toki olisi: - Aamupalalla oli tupakoimattomille varattu vain pieni alue, johon ei kaikki tupakoimattomat mahtuneet ja isommalla alueella muutamat tupakoitsijat sitten sauhuttellullaan pilasivat muiden aamupalan joka aamu. Tästä kärsivät niin lapset kuin muutkin tupakoimattomat, jotka halusivat nauttia aamupalan ulkona. Tuon pitäisi olla toisin päin, eli iso alue tupakoimattomille ja perheille. - Toinen asia oli aurinkotuolien varaaminen. Henkilökunnan pitäisi tyhjentää pyyhkeet tuoleilta, joissa ei ole pariin tuntiin näkynyt ketään. Kokonaisuudessaan loistava hotelli mahtavalla henkilökunnalla!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä hotelli

Teemu
Mainio hotelli
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Siisti ja monipuolinen

Tiia
Kaikin puolin hyvä hotelli! Allas oli iso ja vesi lämmintä. Allasbaarin ruoka hyvää ja paljon vaihtoehtoja. Mukava henkilökunta ja siistiti tilat. Iso plussa todella hyvästä sijainnista!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Perheloma

Loma2025
Hotellissa ruoka oli erittäin hyvää, meillä oli puolihoito. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä. Huone siivottiin joka päivä, mutta lattiat jätettiin märäksi ja sukkien väristä päätellen pesuvesi tai lattia eivät olleet puhtaita . Huonesiistijät olivat erittäin ystävällisiä. Meillä oli perhesviitti, mutta en kutsuisi huonetta sviitiksi, oli ihan todella perushuone ja melko pieni nelihenkiselle perheelle. Huoneen suihku ja suihkutila huonossa kunnossa. Hotellin uima-altaat oli tosi kivoja ja vaikka aurinkotuoleja varattiinkin, aina löytyi tilaa. Hotellin sijainti ei sovi herkkäuniselle, liikenteen ja ihmisten melu todella kova aamuyöhön saakka, eikä huoneissa ole minkäänlaista äänieristystä. Hotelli suihkutiloja lukuunottamatta oli ihan hyvässä kunnossa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
2/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
3/5

Hyvä hotelli mahtavilla näkymillä

Onnellinen
Hotelli on lyhyen kävelymatkan päässä rannasta ja kaupungin vilskeestä. Vieressä hyvät kaupat, joista saa elintarvikkeita, matkamuistoja ja vaatteita. Hotellin allasravintolassa hyvät ruuat ja hintaan sisältyvä aamiaisbuffet mahtava. Huone oli siisti ja parvekkeelta upeat merinäkymät allasalueen yli. Allasalue oli ihana. Paikat varattiin jo aamulla 7 jälkeen, muuten ei välttämättä löytynyt vapaata paikkaa enää. Yhtenä päivänä oli joku ventovieras varastanut pyyhkeet ja paikat itselleen. Hotelli antoi meille uudet pyyhkeet ja loma jatkui ikävästä tilanteesta huolimatta. Hyvä ja siisti hotelli.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä, selkeä hotelli

TLa80
Hyvä ja monipuolinen aamupala. ystävällinen ja asiallinen henkilökunta. Kokonaisuudessaan erittäin siisti hotelli, huoneet, uima-altaat ja muut tilat. Iso uima-allasalue ja kaikille riitti tuoleja ja paikkoja.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Rentouttava aurinkoloma

mmmm
Hotellin palvelut olivat kattavat ja toimivat. Allasalue oli iso ja viihtyisä - hotellin allaspyyhkeistä plussaa. Aurinkotuoleja oli myös riittävästi. Olimme myös erittäin tyytyväisiä hotellin sijaintiin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Perushotelli

RaMi
Perushotelli,antaa ehkä hienomman kuvan kuin todellisuudessa on.Hyvä allasalue ja palvelualtis henkilökunta.Ok aamiainen ei vaihdu kertaakaan.Illallinen ei ole kummoinen.En menisi tänne uudestaan.Melutaso paikoin kova.Hyvä sijainti.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
3/5

Näytä lisää