Aurinkomatkat lanseeraa maksuttoman Aurinkotreeni-liikuntakonseptin

Aurinkomatkat lanseeraa ensi kesän lomamatkoille maksuttoman Aurinkotreeni-liikuntakonseptin lomakohteissa Kreikassa ja Portugalin Madeiralla.

”Hyvinvointilomat ovat matkailussa kasvava trendi ja yhä useammat haluavat ylläpitää aktiivista elämäntapaa myös lomallaan. Aurinkotreeni sopii sekä intohimoiselle liikkujalle että hyvää oloa kaipaavalle lomailijalle. Treeneissä vastuksena on oma kehonpaino ja treenit ohjaa Aurinkomatkojen suomenkielinen opas valikoiduissa lomakohteissa”, sanoo Aurinkomatkojen tuotekehityspäällikkö Annika Rusanen

Asiakkaat voivat valita joko sykettä nostattavan Voima-treenin tai kehoa ja mieltä virkistävän Harmonia-treenin:

• Aurinkotreeni Voima nostattaa sykettä ja voimistaa kehoa kokonaisvaltaisesti. Voima kehittää liikkuvuutta ja parantaa hapenottokykyä oman kehon painolla tehtävien voimaharjoitusten avulla.

• Aurinkotreeni Harmonia huoltaa ja avaa kehoa syvävenyttävillä liikkeillä, joissa yhdistyy joogasta ja pilateksesta tuttuja harjoituksia. Harmonia kehittää liikkuvuutta ja parantaa keskivartalon hallintaa sekä rauhoittaa kehon ja mielen.

Treenit sopivat kaikentasoisille liikkujille ja ne järjestetään ulkona lomakohteen upeissa maisemissa. Kesän 2022 Aurinkotreenit järjestetään toukokuun alusta elokuun loppuun Aurinkomatkojen lomakohteissa Kreikassa ja Portugalin Madeiralla:

Maksuttoman osallistumisen Aurinkotreeni-tunneille voi varata matkavarauksen yhteydessä, Omalomasta, Aurinkomatkat-sovelluksesta tai oppaaltamme kohteessa.