Santorini – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Santorini
Muut arviot
Santorini – Asiakkaidemme kokemuksia
Mahtava loma
YylaPaikka, hotelli ja järjestelyt toimivat erinomaisesti.
Ainoastaan Pirgosissa osa porukasta ei meinannut osata takaisin bussille.Aivan fantastinen paikka.Tykkäsimme!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
13.9.2016
Taas ihana loma!
RiikkaKolmas kerta Santorinilla ja vieläkin jäin kaipaamaan sinne. Santorinilla on lämmin ilma, hyvää ruokaa ja kauniita maisemia. Suosittelen kokeilemaan retkeä katamaraanilla merellä (ei keinuta!) tai vierailua Santo Winesin viinitilalle, jossa voi maistella viinejä ihastuttavissa maisemissa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
12.9.2016
Elämysloma
Rakastan KreikkaaEnsikertalaiselle Santorini avautui monipuolisena pikkusaarena. Päivän risteily kuumille lähteille, vulkaanosaarelle, Thirassiaan ja lopuksi Santorinin saaren Oian kylään auringonlaskua katsomaan aasikyydin kera oli upea retkikokemus. Lisää saarta koimme vuokraamalla päiväksi auton, muut päivät käytimme rentoutumiseen eri tavoin. Ehdottomasti käymisen arvoinen kohde; lyhyet etäisyydet joka paikkaan, upeita näköaloja, historiaa, kulttuuria, ostoksia, ihanaa ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä,
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
12.9.2016
Kaunis saari
elesMaisemat vastasivat odotuksia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
12.9.2016
Hyvä hotelli!
PikkumuijaHotelli Santellini todella tasokas, hyvin puhdas, siisti kaikin puolin ja palveluiltaan hyvä. Aamiainen oli hyvä. Ainoa puute, hiukan kovat sängyt. Henkilökunta avuliasta ja kohteliasta. Siivous tasokas. Finnairin menolennolla puutteita, vanhempi naishenkilö ei osannut käyttää maksulaitetta, joka muilta kyllä sujui. Totesi että ei nämä meidän laitteet toimi. Hän ei edes itse vaivautunut antamaan rahasta takaisin, vaan teetti muilla, sattumalta meni oikealle. Mikään ei sujunut, odotimme rivillä 3, 35 minuuttia pääsyä wc:hen kun tämä jumittui viereemme. Pyynnöistä huolimatta ei siirtynyt puolta metriä, tilaa oli kyllä. Muu henkilökunta oli ok ja toimi hyvin. Paluulennolla, tämän henkilön käsiin jääneet tilauslomakkeet menivät hukkaan, ei saatu tilattuja koko koneessa lainkaan. Aivan outoa käytöstä ja toimintaa, työkyky oli täysin kadoksissa. Muut yrittivät selvitä ja hoitaa hänenkin osuutensa. En ole aiemmin tällaiseen törmännyt, toivottavasti asiaan puututaan.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
11.9.2016
Yksi sana: Ihana
greece loverViikon loma Santorinilla oli huikea. Tekemistä riitti joka päivälle ja saarella oli helppoa liikkua mönkijällä. Rauhallisia rantoja löytyi helposti ja koko saari tuli nähdyksi. Fira ja Oia olivat todella tunnelmallisia ja näkemisen arvoisia. Syyskuu oli hyvä aika matkustaa kohteeseen, koska turisteja ei ollut liiaksi asti. Erittäin hyvä kohde aikuisten lomalle. Mielenkiintoisia retkiä. Menemme ehdottomasti uudelleen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
11.9.2016
Rentouttava loma
JanniLoma santorinilla oli mukava! Riittävästi tekemistä sopivassa suhteessa rannalla oleilun kanssa! Suosittelen! Näköalat saarella maailman kauneimmat!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
6.9.2016
Upea Loma!
RiksuPieni ja tunnelmallinen saari. Ystävällisiä ihmisiä. Hyvää ruokaa ja juomaa!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
6.9.2016
Aurinkosaari
Kreikkaa rakastavaSantorini ja hotelli Polydefkis, voin suositella lomakohteeksi.
Väittävät, että Santorini on kallis paikka. no kyllähän siellä Oiassa ja ehkä Firassakin on kalliimpaa, mutta Kamari, Perissa ja muut pikkukylät on minusta hintatasoltaan sama kuin muuallakin Kreikassa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
5.9.2016
Mukava ja piristävä loma.
Seppå74Kaikki muuten ok mutta uinti mahdollisuus oli hieman heikkoa huonot rannat ja pieni uima-allas.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2016