Santorini – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Santorini
Muut arviot
Santorini – Asiakkaidemme kokemuksia
Hieno kohde aikuiseen makuun
EKivValitsimme lomakohteen aika pitkälti kuvien perusteella ja emme pettyneet. Hyvä kohde rentoutumiseen ja maisemista nauttimiseen. Hotellimme sijaitsi Kamarissa, josta pääsi nopeasti ja edullisesti paikallisbussilla pääkaupunkiin Firaan. Kamarissa kuitenkin kaikki palvelut ja kiva ranta, joten poistuminen alueelta ei olisi ollut välttämätöntä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
22.9.2016
Kohde hyvä
RekolaSantorini on takuuvarma kohde aurinkoa kaipaaville. Rannat ovat ainakin Kamarissa siistejä, koska ravintolat ja hotellit ovat ottaneet niiden hoidon vastuulleen.
Hotellissa palvelu on aika ynseätä.
Ärsyttävintä on ravintoloiden tapa olla antamatta kuittia. Tai lasku on paperille tehty sutaisu kynällä. Paikallisille näimme myös laskun sijaan piirrettävän sormella pöytäliinaan summan ja siis verottajalle ei mennyt ropoakaan.
Suosittelisin rannoilla viihtyville. Ainakin Kamarissa uima-altaat ovat melko pieniä. Järjestetyt retket suositeltavia. Aasien kyytiin en suosittele!
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2016
monivuotinen kokemus: hyvä lomakophde
Lähes 30 kertaa Santorinilla lomaillut ja varmasti vieläkin menen
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
19.9.2016
Ihanan romanttinen loma
Seikku56Meillä oli keskenämme oikein mukavaa. Hotelli oli hyvä ja retket onnistuneita.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2016
Liian hehkutettu paikka
SaagaOdotimme jotain aivan taivaallista paikkaa kun Santorinia niin kehutaan joka paikassa.
Rannat ovat huonoja, vain turistikrääsää ja kallis paikka.
Itselle vähän pettymys. Mutta erilaista Kreikkaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
18.9.2016
Syysloma synttäreineen!
RaimoErittäin hyvää palvelu niin matkatoimiston kun hotellin henkilökunnalta!
Sopivasti lämpöä, aurinkoa, hyvää ruokaa, retkireittejä, erilaisia uimarantoja, paristojen lataukseksi ennen meidän syksyä!
Yksi parhaista synttäreistä!
Kiitos!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
18.9.2016
Onnistunut loma Santorinin Kamarissa
NipluKamarissa ihmiset olivat erittäin ystävällisiä, ruoka oli hyvää ja kohtuuhintaista. Pikkukiviranta oli kyllä pettymys, koska siellä ei todellakaan voinut kävellä rantaa pitkin vedessä, koska jalka painui nilkkaa myöten kivien sekaan joka askeleella, uimaan meneminen ja rannalle nousu oli joskus haasteellista jalkapohjille, kunnolliset umpinaiset uimakengät tarpeelliset. Lähemmäs 30 asteen lämpökään ei haitannut, koska joka päivälle riitti tuulta. Fira ja Oia olivat uhontumaton kokemus, Firan satamassa Gyros pita oli todella herkullista. Venematka Perissaan oli hauska kokemus, siellä oli huomattavasti rauhallisempaa kuin Kamarissa ja ranta ehdottomasti parempi. Suosittelemme Santorinia lämpimästi, Kamari soveltuu enemmän aikuisille, lapsiperheille Perissan ranta parempi. Ehkä seuraavan matkan suuntaamme kuitenkin perinteiselle hiekkarannalle.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
17.9.2016
Hieno paikka ja rentouttava loma ihanan lämpimässä
HandoOia, kaunis ja viehättåvä kylä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
15.9.2016
good enough
LadybirdOk lomakohde
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
14.9.2016
Tosi hieno
TappariHyvä
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
14.9.2016