Santorini – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Santorini
Muut arviot
Santorini – Asiakkaidemme kokemuksia
Ihana Santorini
MinnaTakuuvarma aurinkopaikka.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2016
Paratiisisaari
SantoriniSantorini on aivan upea saari. Siellä on niin helppo olla, ystävällisiä ja rehellisiä ihmisiä! Santellini hotelli on täydellinen. Hotellin henkilökunta palvelee 100%. Palaamme varmasti uudestaan sinne!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2016
Mahtava paikka lomailla
Mape59Paljon nähtävää. Upeat maisemat. Patikointi paikkoja runsaasti. Hiljaisuuttakin löytyy jos sitä haluaa. Ihmiset tosi ystävällisiä ja auttavaisia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
4.9.2016
Paras loma ikinä!
HilleOian kylässä ei ole kauppiaita jotka tyrkyttää tavaraa. Saa rauhassa katsella. Saarella on lyhyet välimatkat eri kyliin ja bussilla pääsee jos ei uskalla ajaa itse. Liikenne vaikutti aika kaoottiselta meikäläiselle. Aurinkoa ja lämpöä takuuvarmasti. Sopii niille jotka eivät kaipaa rantaelämää. Palataan uudestaan.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
4.9.2016
Santorini
Sirpa SSantorini on ainutlaatuinen, lämmin ja valoisa . Turistialueet ovat hyvin siistejä, ihmiset ystävällisiä ja ruoka maukasta. Aurinkomatkojen järjestelyt toimivat moitteettomasti. Retkiä voimme suositella (saarikierros ja auringonlaskuristeily). Hotelli oli sijainniltaan, siisteydeltään ja palveluiltaan erinomainen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
31.8.2016
Jo kolmatta kertaa Santorinilla
TuulaKohde on kerrassaan upea. Asuin perhehotelli Karidisissa ja henkilökunta siellä on ystävällistä. Tykkäävät kovin, kun suomalainen juttelee heidän kanssaan. Viimeisenä päivänä joustivat huonevarauksessa. Sain pitää huoneen samaan hintaan pidempään, kun paluu oli iltalento. Rantapaikoista ehdottomasti paras oli Alismari. Maksuttomat rantatuolit asiakkaille ja aivan mahtavia ne salaatit! Varsinkin kanasalaatti oli best ever! Käykääpä maistamassa!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
29.8.2016
melko pieni paikka, omatoimimatkaaja löytää kyllä nähtävää.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
29.8.2016
Ei yhtään kauempaa
TupuAstioita ei ollut kaikille. Keittovälineet surkeat.Vuoteet tehty kivestä kovat patjat.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
28.8.2016
Kaunis Santoriini
JonnavahKaunis saari, johon voimme ehdottomasti matkustaa uudestaan.
Miinusta annamme auringonlaskuristeilyn ruokailusta. Ruokailu oli ala-arvoinen. Alkusalaatti (kreikkalainen) oli ok, alkuruoka, kamalan rasvaista ja sekamelskaista. Pääruoka, LIHA oli järkyttävää. Kukaan ei risteilyseurueesta syönyt lihaa. Annoimme kyllä palauutteen oppaalle.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
25.8.2016
sieluni maisema
Nainenpelkkää hyvää 9
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
24.8.2016