Santorini – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Santorini
Muut arviot
Santorini – Asiakkaidemme kokemuksia
Huippu loma!
TiiaHuikaisevan kauniin maisemat. Illallisristeily merellä oli loman kohokohta. Ruoka oli hyvää ja ihmiset ystävällisiä kuten aina. Hotellimme Santelliini oli myös erittäin hyvä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
21.5.2017
Lepoloma auringossa
Saikkari07Vietimme 13.-20.5. lepoloman Santorinilla kahden mieheni kanssa. Saari oli vielä rauhallinen, eikä tungosta tai hälyä ollut missään. Myös sää suosi meitä, oli vain 1,5 päivää tuulista/pilvistä. Mönkkärillä kiersi päivässä näkemisen arvoiset paikat, saarihan on niin pieni. Viikko oli ehdottomasti riittävä aika, viimeisenä päivänä oli jo kyllästynyt olo.
Ostettavaa sieltä ei löydy, jollei sitten halua ostaa koruja tai muotia Oiasta. Kaikki turistikrääsä toki löytyy, mikä muualtakin turistikohteista.
Auringonlaskua käytiin ihailemassa, mutta olen nähnyt kotimaassa kauniimpia.
Parasta oli lämpö ja rauhallinen, hotellin siisteys ja yksinkertaisuus palvelivat meidän tarpeistamme kohtuullisen hyvin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
21.5.2017
Loma Santorinilla
PipaOdotukset olivat korkealla tämän kohteen valinnassa kun olin katsellut ennakkoon kuvia netistä.Saari on kaunis ja retkillä oli mukavaa. Uimaranta Kamarin kohdalla ei ollut hyvä,ei suihkuja rannalla.Hotelli ei ollut siisti,kohdallamme osui iso pettymys huoneen siisteyden suhteen.Kannattaa tarkistaa huoneen siisteys heti saavuttuasi.Lentokenttä tosi pieni,jonotusaika ulkona lähtöselvityksen.Olipahan kokemus!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
21.5.2017
Pieni kaunis saari
anneli54Lentokenttätoiminnat tosi surkeat. Tilat ahtaat, palvelut minimaaliset. Aivan liian pieni tuolle ihmismäärälle, mitä se onkaan sesonkiaikana kesä-elokuussa? Tuskallista kun ei edes istumaan pääse odotushuoneessa. Vessoja aivan liian vähän ja nekään eivät toimi!
Liikenne vaatii kyllä totuttelua kapeilla kaduilla.
Toki saari on silmiähivelevän kaunis ja rauhallinen ja turvallinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
15.5.2017
JOPAS PITI SATTUA...
3CKOTULIPAHAN KÄYTYÄ SANTORINISSA KATSOMASSA, KUINKA OPPAAT TOIMIVAT, KUN KENTÄLLÄ ON HÄSSÄKKÄÄ!
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
15.5.2017
Ylitti odotukset
Esa_SantorinillaMoi!
Kohde tosiaankin oli kaikkia esitteitä ja ennakkotietoja parempi.
Hotellin (Polydefkis) palvelut toimivat loistavasti. Henkilökunta oli erittäin ystävällinen.
Aamupala oli maukas ja riittävä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
15.5.2017
Kaunis Santorini
Kaunis SantorininiSantorini on aina kaunis, varsinkin Firan ja Oian kauniit, valkoiset hotellit. Meren sineys, taivaan kirkkaus. Ystävälliset kreikkalaiset, hyvä ruoka ja juoma.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
15.5.2017
Saari, mihin on pakko palata uudestaan
krisseTämä oli kolmas kerta kyseisellä saarella, mikä kertonee tunteeni saarta kohtaan. Sen ainutlaatuinen kauneus vetää minua jatkuvasti puoleensa. Samoin kreikkalaisten ystävällinen palvelu, herkullinen ruoka ja tietysti takuuvarma aurinko.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
14.5.2017
Lupaus tuli täytettyä
MeriUpeat maisemat, mielenkiintoinen historia ja hyvät yhteydet muille saarille. Olimme liikkeellä naisporukalla ja matkan tarkoitus oli yhteinen syntymäpäiväjuhla ja siihen liittyneen nuorina tehdyn lupauksen täyttäminen. Santorini toi juhlinnalle hyvän taustan - vaikka sairastellen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
7.10.2016
Nähtävä ainakin kerran elämässä
Nunna 81Santoriinin maisemat ja valo ovat ainutlaatuiset, Euroopassa ei toista vastaavaa paikka löydy. Varjopuolena tietenkin silloin on, että moni muukin halusi nähdä saaren kauneuden. Vaikka turistikausi oli kohta lopuillaan, niin silti tungosta riitti. Uskomattoman upeita paikkoja, upeita hotelleja ja pisteenä iin päällä niin pieni ja ränsistynyt lentoasema, että sekin on kyllä ainutlaatuinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
4.10.2016