Santorini – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Santorini
Muut arviot
Santorini – Asiakkaidemme kokemuksia
Mukava loma
JoukoKauniit maisemat ja ystävällisten kreikkalaisten hyvä palvelu. Auto kannattaa vuokrata. Elokuussa lämpötila yli 30 astetta. Lentokenttä on ahdas matkustajamääriin nähden.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
11.8.2016
Kaunis santorini!
TiiaIhastuttava saari, kauniit maisemat. Joskin hiukan pieni meidän makuumme, sillä viikossa kohteemme paikat oli jo koluttu helteestä huolimatta läpi. Oppaiden ja hotellin kohdalta pelkkää positiivista sanottavaa! Jatkossakin käytämme Aurinkomatkojen matkoja, sillä kaikki lomamme ovat sitä kautta sujuneet ihanan helposti!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
10.8.2016
Upea Santorini
Antti16Santorini on kiva kohde viikon tai parin perhelomalle Kreikan aurinkoon. Aurinkoa, erilaisia rantoja, sopivasti nähtävyyksiä ja upeita maisemia. Rauhallinen hotelli Santellini sopii hyvin perheille. Hotellissa oli siistit, tilavat huoneet, ystävällinen palvelu ja monipuolinen aamiainen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
9.8.2016
Hienot näköalat firassa sekä oiassa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
9.8.2016
Loma
AndrejKaunis saari mutta todella kallis.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
9.8.2016
Upea kokemus
tuppuHotelli mainio. Henkilökunta erittäin ystävällistä. Hotelli oli todella siisti. Sää erittäin kuuma heinä- elokuun vaihteessa. Merivesi ja uima-altaan vesi lapsille sopivan lämmintä. Kamarin alue lapsiperheille sopivin. Santellini hotelli lapsille erittäin sopiva.Lentokentällä odottelu kuumuudessa ulkosalla kotiin lähdettäessä negatiivinen kokemus. Oppaat mukavia ja huolehtivat asiakkaista hyvin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
7.8.2016
Kuvankaunis lomakohde
Ekeeee+ Uskomattoman kauniit maisemat (tosin Suomessakin on monesti näyttävämmät auringonlaskut, joten maailman kauneimmaksi tituleeraaminen on ehkä hiukan liioiteltua)
+/- Oian ravintolat olivat kautta linjan lähes erinomaisia, mutta hintataso oli jonkin verran muuta saarta korkeampi
+ Kulkeminen lastenvaunujen kanssa on pidemmän päälle lähes mahdotonta, joten lapsiperheet loistivat poissaolollaan
+ Mainioita patikointireittejä
+ Oian kaduilta ei löydy laisinkaan sisäänheittäjiä tai tyrkyttäviä myyjiä
+ Matkamuistokrääsäkauppojen välistä löytyy mainioita käsityö/taidekauppoja
+ Ei tinkauskulttuuria
- Oiasta ei kummoisia rantoja löydy, mutta bussilla tai mönkijällä pääsee halutessaan helposti metsästämään rantoja kauempaa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
7.8.2016
Loma Santorinilla
TähkiöSantorinilla viikon loma elokuun alussa. Hotellimme oli Kamarissa, josta oli helppo liikkua bussilla Firaan ja sieltä esim. Oiaan. Saari oli pieni ja välimatkat eri kohteisiin oli lyhyet. Firassa ravintoloiden hintataso oli korkeampi kuin Kamarissa. Korkeuseroja ja kapeita kujia, joten pienten lasten kanssa kohdetta en valitsisi. Elokuussa lämpöä ja matkailijoita riitti, mutta sekaan kyllä sopi ja maisemat aivan huikeita! Oli todella sinistä ja valkoista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
7.8.2016
Rentouttava loma lapsen kanssa
marjukkaAivan mahtava paikka. Ihanat rannat, vilvoittava tuuli ja vesi.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
5.8.2016
Mukava loma
eepoSantorinin saaresta ei juuri valittamista löydy. Siitä varmaan kertoo jo se, että matkamme saarelle oli jo neljäs runsaassa kymmenessä vuodessa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
4.8.2016