Best Western Plaza – kokemukset ja arvostelut
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Best Western Plaza
Muut arviot
Best Western Plaza – Asiakkaidemme kokemuksia
Keskeinen sijainti
Anne MerviKohtuullisen hyvät aamiaiset ja päivälliset. Melko ystävällinen henkilökunta. Erittäin hyvä siivous. Huoneessa hyvät säilytystilat, mutta erittäin kapea parveke. Hotellin sijainti erinomainen, rantaan 400m ja vanhaan kaupunkiin 500m.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
30.5.2026
Hyvä hotelli
JukkaBest Western Plaza on hyvä 4-tähden hotelli. Hotellin taso vastaa tähtiluokitusta. Siivouksen taso oli erinomaista ja ravintolan ruoka maittavaa. Henkilökunta oli ystävällistä ja palvelualtista. Ainoa mainittava miinus oli heikko äänieristys. Äänet kantautuivat huoneisiin niin käytävältä kuin kadultakin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.5.2026
Mahtava loma
SaKoSiisti, puhdas ja rauhallinen hotelli. Ystävällinen henkilökunta ja hyvä aamupala. Hotellin sijainti qivan erinomainen satoi tai paistoi.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.5.2026
Loistava hotelli
KarhusetKeskeinen sijainti, mikä on sekä risu että ruusu. Iltaisin ja yöaikaan erittäin kova liikenteen melu, nuorison poppikoneet ja kaahailu. Buffetruoka oli hyvää, toki suhteellisen samanlaista koko viikon. Asiakaspalvelu oli erinomaista! Sängyt hyvät.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
2.12.2025
Hyvä valinta.
liisareijoSijainti hyvä. Yleiset tilat ja huoneet siistit parveke riittävän kokoinen. Pieni allasalue ja ns.allasbaari. Aamiainen riittävä ja illallinen myös. Henkilökunta ystävällistä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
2.12.2025
Mahtava loma
Markku JulkuVähän turisteja pysty liikkumaan vapaasti ja rauhassa
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
2.12.2025
Hyvä hotelli
TelleHyvä sijainti ja erittäin ystävällinen ja avulias henkilökunta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
29.11.2025
vaihtelua arkeen
ripaviihtyisä hotelli keskeisellä sijainnilla mukavalla ystävällisellä henkilökunnalla siisteys hyvää luokkaa hyvä kokonaisuus
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
28.11.2025
Erinomainen hotelli
RodosfaniKaikki toimi hienosti, ei mitään valittamista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
18.11.2025
Onnistunut loma
LomailijaHotellin sijainti on hyvä keskellä Rodoksen kaupunkia. Alue on iltaisin rauhallinen, altaan puoleiseen huoneeseen ei kuulunut yöllä liikenteen melua.
Puolihoitoon kuulunut buffet-aamiainen ja -päivällinen olivat erinomaiset. Ravintola on siisti.
Huoneet siivottiin ja pyyheliinat vaihdettiin päivittäin. Huoneessa jääkaappi ja vedenkeitin sekä hotellin puolesta tee ja pikakahvijauhe.
Hotellin koko henkilökunta on ystävällistä ja ammattitaitoista.
Kyseessä ei ole luxushotelli vaan korkeatasoinen ns. tavallinen hotelli.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
11.11.2025