Hotellihuone saatiin vastaa klo 16 jälkeen, vaikka olimme hotellilla ennen klo 13. Tämä oli aurinkomatkojen chatin mielestä normaali käytäntö. Avaimen luovuttamisen yhteydessä ei annettu rantapyyhekortteja vaan niitä piti kysellä myöhemmin perään respasta. Alueen kartta oli hyvin epäselvä. Oli vaikea hahmottaa mitkä ravintolat ja palvelut kuuluvat AI-palveluun. Hotellihuoneen pesuhuone oli homeessa (haju, ulkonäkö). Pääravintolassa meteli oli ruokailussa infernaalinen, keskustelu pöytäseurueen kanssa oli mahdotonta. Alle 2-vuotiaille ei ollut missään sopivia syöttötuoleja. Vaikka seurueessa oli 1-vuotias ja huoneeseen tilattu matkasänky, huoneeseen ei päässyt ilman vaunujen nostamista portaissa. Hotellin ympäristössä muutenkin vaikea kulkea vaunuilla, koska paljon portaita joka puolella. Uimavesi oli kaikissa altaissa hyytävän kylmää, myös pienten lasten altaassa. Allasalueilla ei ollut yhtään uimavalvojaa ja altaissa oli roskia. Lasten leikkialueet vaarallisia, sillä leikkitelineet rikkinäisiä eikä niitä ilmeisesti ollut edes tarkastettu koko kautena. Yhdestä keinusta lähti esim. osia niin, että lapset lensivät kyydistä. Vauvojen vaipat ja ruuat olivat hinnoiltaan kaksin-kolminkertaisia verrattuna Suomen hintatasoon ja valikoima erityisesti ruuan suhteen oli minimaalinen. Positiivista oli se, että huoneeseen tuotiin pullovettä ja buffetissa seurattiin tarkkaan ruokien tarjolulämpötiloja. Huoneen siivous toteutui päivittäin ja pyyhkeet vaihdettiin. Ruokatarjoilu oli monipuolista. Aurinkomatkojen oppaasta ei ollut mitään apua, vaikka sitä pyydettiin. Palvelunumeroon ei saanut yhteyttä ja chatti vastauksen saamiseen meni vähintään puoli vuorokautta. Lähtiessä paluukyyti oli myöhässä, jonka takia lentoketällä tuli kiire.