Alanya – kokemuksia

Alanya 1
Alanya 2
Alanya 3
Alanya 4
Alanya 5
Alanya 6
Alanya 7
Alanya 8
Alanya 9
Alanya 10
Alanya 11
Alanya 12
Alanya 13
Alanya 14
Alanya 15
Alanya 16
Alanya 17
Alanya 18
Alanya 19
Alanya 20
Alanya 21
Alanya 22
Alanya 23
Alanya 24
Alanya 25
Alanya 26
Alanya 27
Alanya 28
Alanya 29
Alanya 30
Alanya 31
Alanya 32
Alanya 33
Alanya 34
Alanya 35
Alanya 36
Alanya 1
Alanya 2
Alanya 3
Alanya 4
Alanya 5
Alanya 6
Alanya 7
Alanya 8
Alanya 9
Alanya 10
Alanya 11
Alanya 12
Alanya 13
Alanya 14
Alanya 15
Alanya 16
Alanya 17
Alanya 18
Alanya 19
Alanya 20
Alanya 21
Alanya 22
Alanya 23
Alanya 24
Alanya 25
Alanya 26
Alanya 27
Alanya 28
Alanya 29
Alanya 30
Alanya 31
Alanya 32
Alanya 33
Alanya 34
Alanya 35
Alanya 36

Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya

Yleisarvio

4,2/5

95 % asiakkaista suosittelee tätä matkakohdetta

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
4,1/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
4,0/5
Lomakohteen monipuolisuus
4,0/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4,3/5
Nähtävyydet lomakohteessa
3,8/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
4,6/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
4,0/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
3,9/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
3,9/5

Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Näytä edelliset

Rentouttava syysloma

Mies60
Aurinkoa riiti koko ajaksi ja lämmintä oli iltaisinkin. Hotelli oli sopivan pieni, siisti ja aikuisten suosiossa. Palvelu pelasi ja ruoka oli hyvää.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
3/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
4/5
Lomakohteen monipuolisuus
4/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Nähtävyydet lomakohteessa
3/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
4/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
3/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
4/5

Aurinkoa ja lämpöä

Reissussa lasten kanssa
Lomalla oli mukavaa vaikka kohteessa onkin tullut käytyä monesti jo. Varma lämmin sää lokakuussa. Rauhassa sai kävellä ja ei pahemmin tyrkytetty mitään, se selkeästi muuttunut koronan jälkeen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
4/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
4/5
Lomakohteen monipuolisuus
4/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Nähtävyydet lomakohteessa
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
3/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
4/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
4/5

Jee.Takaisin.

Pippi
Kaikki muut fantastiko,mutta on ihan hanurista,että joutuu luovuttamaan huoneen klo.11.00 ja kotiinlähtö klo,23.30.Pyöri siinä sitten,Joo huoneen sai jatkettua klo.16 asti 50:llä eurolla,mutta vaikka olisi maksanut vuorokauden hinnan niin ei saanut pitää lähtöön asti.Käsittämätöntä.Seurasimme,että huoneelle ei tehty mitään siihen mennessä,ei siivottu koska siivoojat tulivat vasta aamulla.Tähn muutosta,kiitos.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
3/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
3/5
Lomakohteen monipuolisuus
3/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Nähtävyydet lomakohteessa
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
5/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
3/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
3/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
4/5

Mahtava paikka lomalle syksyllä

Irti arjesta
Alanya kohteena oivallinen suomalaisille syksyllä, mukava lämpötila 26-29 C - ei siis liian kuuma, mutta miellyttävän lämmin verrattuna suomen keleihin. Finnairin lento sujui hyvin Gazipasan kentälle, joka on paljon lähempänä kuin Antaylaya. Matka kentältä hotelliin ja taas kentälle meni vaivattomasti runsaan puolen tunnin aikana etukäteen Aurinkomatkoilta ostetulla yksityiskuljetuksella. Alanyan alueena on siisti ja siitä on rakennettu viihtyisä turistipaikka. Meren rannalla on paljon ilmaisia aurinkotuoleja ja hotellista saa allaspyhkeet. Rannalla on henkilökuntaa avustamassa aurinkovarjojen kanssa, siisti Beach bar, josta saa juomia. Alueella paljon vesiurheiluun liittyviä palveluja, eri lajin veneretkiä. Kävimme nauttimassa illallisen tähtitaivaan alla läheisellä kukkulalla, Kale ravintolasta hieno näkymä pimeän aikaan Alynan lahdelle Suosittelen Turkin rannikkoa loman viettopaikkana, kun välttää kuumimmat kesäkuukaudet.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
5/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
4/5
Lomakohteen monipuolisuus
5/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Nähtävyydet lomakohteessa
3/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
5/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
5/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
5/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
5/5

Ihana loma taas kerran

PikkuMyy
Mahtava loma. Mukana tärkeimmät ihmiset. Aikaisemmin olemme olleet pienemmässä hotellissa, jossa on tuntenut itsensä hotellivieraaksi, Club Sidarissa hävisi joukkoon. Hotellihuoneet ja allasalueet tosi hyvät. Hotellin sijainti hyvä ja ihanat taksikuskit siinä Heikin baarin edessä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
4/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
4/5
Lomakohteen monipuolisuus
5/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
4/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
3/5

Aurinkoinen loma

Anbe
Ranta oli ihana ja retket. Hotellihuoneessa homeinen haju, kylpyhuoneessa hometta, joista homeallergisena sain oireita. Ruoka todella suppeaa, joten en syönyt enää lomani aikana. Laihduin 4 kg viikon aikana. Turkkiin en enää lähde, ei mun lomakohde. Kreikka tai Italia on. Opas oli todella ihana, siitä täydet 10 pistettä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

1/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
5/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
2/5
Lomakohteen monipuolisuus
2/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Nähtävyydet lomakohteessa
3/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
2/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
4/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
2/5

Ihana loma

Jolly
Aurinkoa riitti... Merivesi oli kuin linnunmaitoa
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
5/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
5/5
Lomakohteen monipuolisuus
5/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
5/5
Nähtävyydet lomakohteessa
5/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
5/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
5/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
5/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
5/5

Mukava lomareissu

Teppo
Upeat ilmat,halvat hinnat ja hyvää ruokaa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
4/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
5/5
Lomakohteen monipuolisuus
4/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
5/5
Nähtävyydet lomakohteessa
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
5/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
5/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
4/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
5/5

Perheen aurikoloma

Karppa1980
Saavuimma kohteeseen lauantai iltana illallisajan jälkeen. Lennon jälkeen kauan odotettu yöpala paljastuikin yökeitoksi, joka oli kyllä varsin kevyt iltapala ja odotuksiin nähden vaatimaton. Pikku hiljaa alkoi oppia talon tavoille loma-arki alkoi rullata kivasti. Ruokaa löytyi kaikille perheen jäsenille ja sitä oli riittävästi tarjolla. Vähän kärsittiin kuitenkin vatsaongelmista matkalla. Samassa hotellissa asuvilta kanssamatkustajilta tuli myös samankaltaista viestiä ja pohdittiinkin onko jossain hygieniatasossa parantamisen varaa, vaiko vain useammalla henkilöllä sattumalta samantapaisia vatsatauti oireita. Koko viikon helli lämmin Välimeren aurinkoinen keli ja olosuhteet olivat kunnossa. Hotellin altaalla oli mainoksista huolimatta porukalla tapana varata pyyhkeellä aurinkotuolit, vaikka ketään ei tunteihin altaalla näkynytkään. Ranta nro. 33 oli muuten kiva, mutta isoja teräviä kiviä oli aika paljon rannan tuntumassa ja tästä syystä sai olla uidessa normaalia varovaisempi. Hotellin henkilökunta oli paikoin jopa erinomainen ja perheen jakapalloileva juniori otettiin mainitsemisen arvoisesti usean työntekijän toimesta huomioon. Hotellin sijainti oli hyvä Oban alueen maanantaimarkkinoille. Liikkuminen kaupungille onnistui helposti taksilla ja etukäteen sovittu hinta keskustaan oli noin 10 euron luokkaa. Retkeilynälkään päiväristeily Välimerellä oli kuin tehyt meidän porukalle ja Alanyan tarkastelu mereltä toi mukavan lisän matkakokemukseen. Erityisesti lasten tutustuttaminen tinkimiskulttuuriin oli yksi reissun mauste, joka tavallaan ärsyttää, mutta myös palkitsee kärsivällisen kaupantekijän. Kun lämpöön ja käytännön tapoihin alkoi kunnolla päästä sisälle pitikin jo lähteä kotimatkalle. Toinen viikko olisi mennyt helposti tässä kohteessa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
3/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
4/5
Lomakohteen monipuolisuus
3/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
4/5
Nähtävyydet lomakohteessa
3/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
4/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
4/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
4/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
4/5

En suosittele

IrKa
Olimme olleet tässä hotellissa lokakuussa v.2024. Hotelli sijaitsee lähellä rantaa, ravintolapalvellut hyvät. Ilmat oli hienot. Isot miinukset: - henkilökunta oli tympiintyneitä palvelemaan - Tulopäivänä /iltana vastaanottovirkailijan vastaanotto ei vaikuttanut ystävälliseltä. Ei tervehdystä, ei tervetuloa. Sen sijan yritti kaupata meille hyvin korkealla hinnalla (100 euroa) meidän hotellihuoneen käyttö klo 12.00 jälkeen lähtöpäivänä. Tämä tarjous oli täys tyhjä ja tarpeeton meille. - Huoneen avainkortti vain yksi per huone, vaikka meitä oli kaksi henkilöä. - Huoneen olematon siivous. Siivooja oli käynyt meidän hotellihuoneessa vain kaksi ensimmäistä päivinä, jolloin kerran oli vaihdettu pyhkeet. Sen jälkeen ei ollut siivousta lainkaan, liinavaatteet ei kertaakaan vaihdettu, roskakorit ei tyhjennetty jne. - Spa osaston palvelusta ei tietoja, koko spa kerros vaikutti autioita. Kaikkia tätä huomioiden hotelli ei vastaa neljä tähtiä. En suosittele
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

1/5

Muut arviot

Ranta/rannat lomakohteessa
4/5
Mahdollisuus paikallisiin kokemuksiin lomakohteessa
3/5
Lomakohteen monipuolisuus
1/5
Ostosmahdollisuudet lomakohteessa
3/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan aikuisten kesken
3/5
Lomakohteen soveltuvuus lomaan lasten kanssa
1/5
Liikunta- ja hyvinvointiaktiviteetit lomakohteessa
1/5
Kaupunkielämykset lomakohteessa
3/5

Näytä lisää