Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Tuttu paikka
SanttuKun haluaa hyvän loman kannattaa valita Alanya. Ei russakoita ,ei mielenosoituksia turismista eikä tarvitse rosvoja pelätä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
2.11.2024
Loma
MatkailijaEloisa paikka, kaikki lähellä ranta ja kaupat sekä ravintolat
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
1.11.2024
Paras loma
SaijaHotelli paras kuin myös koko henkilökunta
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
31.10.2024
Ihana syysloma
JohannaTeinit ja aikuiset viihtyivät hienosti. Uimarannan terävät vedenalaiset kivet olisi kannattanut huomioida jo ennen sukeltajien jalkapohjien haavoittumista - uimakenkiä ei ollut kaupoissa myynnissä turhaan! Lokakuun viimeisen viikon lämpötilat olivat täysin riittävät akkujen lataamiseen loppuvuotta varten.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
30.10.2024
Hyvä loma
SMHKHotelli hyvä. Ravintola surkea. 3v. Sama aamiainen, nyt vielä pienempi ja surkeampi. Henkilökunta epäsiistejä. Toinen esimies(ei Ibrahim) istuu asiakaspöydissä polttaen tupakkaa koko ajan, kaivelee munia, polttaa korvakarvojaan, huutaa henkilökunnalle, potkii tuoleja. Kun valitin aamiaisesta, kehotti menemään muualle syömään jne...eli ravintola vaihtoon tai kuriin. Eli 3 vuoden kokemus minulla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
30.10.2024
Hyvä loma
Tinturamukava lämmin loma
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
30.10.2024
Tuttu paikka
ReiskaHelppoa kulkea jalkaisin paikasta toiseen
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
29.10.2024
Kyllä mahtava loma
leskiiMahtava loma jälleen kerran oli 3 kerta kun olimme ja varmasti tulemme jatkossakin käyttämään samaa Hotellia Henkilökunta ihan mahtava sopivan kokoinen myös ilta ohjelmaa oli aivan tareeksi
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
29.10.2024
Takuuvarma aurinko
HeppaOlen ollut Alanyassa noin 12 kertaa.Syyslomien aikaan siellä aina Euroopan paras sää.Hotellini on ollut vaatimaton Bawyera,perushotelli.Sijainti on loistava ja yksinkertainen aamupala riittävä.Sängyt yllättävän hyvät.Sympaattinen ilmapiiri.Henkilökunta ei ole vaihtunut 10 vuoteen ja esim.sama siivooja on ollut hotellissa töissä 35 vuotta.Ilmastointi ja tallelokero erikseen maksettavia.Ilmastointi maksaa liikaa eli 50e/vko.Syysloman aikaan ja varmaankin myös keväisin sitä ei tarvitse
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
28.10.2024
Monipuolinen loma
RemixAlanya toimii aina!
Olemme matkustaneet tänne perheenä aiemmin ja nyt vain pariskuntana. Aivan mahtava loma oli ihan kahdestaankin. Nautimme täysin erilaisista asioista, kuin lasten kanssa.
Kävimme niin Kale-kukkulalla kuin vuoristossa syömässä. Kävelimme päivittäin pitkiä matkoja Bulevardia pitkin. Söimme loistavaa paikallista ruokaa ja shoppailimme paljon.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
28.10.2024