Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Ihan kiva.
PasiHIhan kiva paikka. Paikalliset tietoliikenne yhteydet olivat todella surkeat,
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
26.2.2025
Hyvä loma.
LeemurHyvä hotelli, mahukas ruoka.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
26.2.2025
normiloma
iskasiivooja vei kylmäkaapista oluet ? naisportieri yritti pissatta kun yritin varata jatkoaikaa huoneelle illaksi vaati ensin 90 euroa en suostunut sit 60 ,huomasin papereista että lisäaika olisi maksanut 40 euroa ?
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
26.2.2025
Riviera hotel and SPA
LidiiaGood food, tasty food. The room is clean. I liked everything. The staff is polite. I will come again.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
25.2.2025
Loistava loma
Uusi tuttavuusEka kertaa Alanyassa oli positiivinen yllätys. Tähän vuodenaikaan ihanan rauhallista ja yllättävän hyvät kelit. Kivat pitkät rantakadut.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
22.2.2025
Sateinen sää
smikToivoin rauhallista huonetta Avenasta ja sainkin. Se oli tosi tilava, mutta pimeämmällä puolella eli helmikuussa jäätävän kylmä. Lämmitys ei riittänyt ja hanoista tuli parhaimmillaan haaleaa vettä. Vilustuin. Huone vaihdettiin toivomaani toiseen, jossa myös ilmalämpöpumpun lämmitys ja kv. tv-kanavatkin saatiin toimimaan. Palvelu siis pelaa, mutta varaudu siihen, että säätämistä voi riittää… Ruoka oli mielestäni monipuolista, runsasta. Puolihoito olisi riittänyt. Vesi sisältyi hintaan kaikilla aterioilla kaikille ruokailijoille… Helmikuussa oli esim. brittejä, saksalaisia, suomalaisia ja venäläisiä asiakkaita. Osa valvoo all inclusive -hintaan kuuluvien drinkkien innostamana myöhään, ja lapsiperheet puolestaan pitävät ääntä jo aamutunteina. Kunnon korvatulpista on apua nukkuessa… Bussipysäkit ovat kätevästi molempiin suuntiin hotellin lähellä rantabulevardilla. Lähimaksuna kortilla vähän edullisempaa kuin käteisellä… Tasaisella rantabulevardilla on useita kuntolaitepaikkoja - myös Avenan lähellä. Sieltä löytyy myös suosittuja rengasmaisia keinuja merinäkymällä. Tykkäsin… Ikävintä ja hämmästyttävää on se, että huoneen pitäminen yölähtöön saakka maksaa Avenassa 3-numeroisen eurosumman!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
22.2.2025
Talviloma
Järjestyksenvalvoja1957Muuten kiva loma mutta lämmön ystävänä hieman petyin. Aurinko pysytteli pilven takana ja lämpö noin 12 se ei oikein meille riittänyt. Inflaatio tehnyt tehtävänsä tällekin paikalle, ruokien hinnat ravintoloissa vain hieman Suomalaisia verrokkeja halvemmat. Markkinoilta löytyy halpaa vaatetta joka lähtöön ja joka kokoon.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
22.2.2025
Hiljaista lenkkeilyä
SopuliSesongin ulkopuolella on rentouttavaa matkustaa
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
21.2.2025
Turkki helmikuu 2025
HimattiLoma muuten ihan ok, mutta hotellihuone johon majoituin sunnuntaiyönä oli tosi kylmä, eikä siistijäkään ollut onnistunut kovin hyvin. Lattialla sängyn vieressä oli roskaa ja töönää.
Seuraavana päivänä asia toki korjattiin ja lämmityskin saatiin toimimaan.
Yritin matkan lopussa saada hyvitystä myöhäisemmän uloskirjautumisen muodossa. Se ei kuitenkaan onnistunut ja kehotettiin ottamaan asian tiimoilta yhteyttä Aurinkomatkoihin
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
21.2.2025
Hyvä paikka kaikki ok.
Vahva PerryLämmintä ja hyvää ruokaa
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
20.2.2025