Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Kunto loma
ReiskaHyvät ulkoilumahdollisuudet
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.3.2025
Paossa kylmyyttä ja pimeää
MariAlanya on sopivan lyhyen matkan päässä ja sain sen, mitä hain: pääsin nauttimaan valosta, pitkistä kävelyistä jäättömällä alustalla sekä suhteellisesta lämmöstäkin verrattuna Suomen säihin. Nyt Alanyassa oli keskimääräistä kylmempää helmikuun lopussa. Kaupungissa on kivoja patikointikohteita ja katsottavaa. Kale-kukkulalla on katsottavaa useammallekin kerralle. Pitkää rantakatua tuli käveltyä päivittäin, usein keskustaan asti, merimaisemaa ihaillen. Ilmanlaatu ruuhkaisina tunteina voi olla huono.
Retket jäi tekemättä, niitä oli peruttu kivivyöryn vuoksi.
Kerran kävin paikallisbussilla tutustumassa naapuriasutuskeskus Mahmutlarin palveluihin. Lähibusiilla on helppo liikkua ja maksaa reiluneuron per matka.
Alanyan hintataso noussut aiemmasta käynnistä huomattavasti. Ostin tuliaisiksi vaatteita ja paikallisia herkkuja ym. ja kävin hoidoissa. Hinnat kannattaa selvittää etukäteen, jos eivät ole näkyvillä esimerkiksi kampaamossa. Itse maksoin Suomen hinnat käyttämistäni palveluista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
5.3.2025
Hyvä loma
JuusoAvena resort spa oli niin luxus hotelli. Ruoka ja siivous oli hyvää. Huone oli tilava. Henkilökunta oli ystävällisiä. Uima altaalla ja meressä tuli uitua ja aurinko paistoi koko viikon. Alanyan vuorilla oli mukavaa käydä patikointi retkellä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Matkustin yksin
5.3.2025
Tyytyväinen mutta parannettavaa on
Mummi75Riviera Hotel täytti taas kerran kaikki toiveeni: hyvää ruokaa ja ennen kaikkea ystävällistä palvelua. Aurinkomatkat sen sijan petytti retki Sideen ei ollu toivotun lainen. Ei paikkaa syödä lämpimässä ja oppaan kielitaito olematon eikä siitä saanut selvää. Iltaretki Taurusvuoriston ravintolaan pettymys: ruokaa ei saanut valita vaan jouduin vanha ihminen syömään takoja itse täyttäen , kädet ruoassa. Hinta oli liian kallis olemattomasta ruoasta jota näköalakaan ei korvannut. Heti pois tällainen retki tarjonnasta!!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
3.3.2025
Lomalla
LomallaLoma vastasi kaikenkaikkiaan odotuksia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
2.3.2025
Hyvät rannat
HaraHotel bavyera lämmitys puuttuu huoneista myös aamiaisen tiloista
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
1.3.2025
Kleopatra ranta ihana
LindaRanta on hieno, varsinkin kun näköala merelle hotellihuoneesta!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
1.3.2025
Talviloma helmikuussa
AnityaHotellin sijainti Obassa, käytiin päivittäin keskustassa, helppo liikkua myös bussilla. Hammaslääkäriä, kampaamo, hamam yms.Hyvät ulkoilumahdollisuudet, hotellin lähellä shoppailupaikkoja myös talvella.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
28.2.2025
Mukava loma
KHK22Alanyan Kale kukkula on näkemisen arvoinen paikka, missä hienot linnoituksen rauniot ja sieltä näkymät ovat todella upeat. Helmikuussa todella vähän turisteja ja monet ravintolat ja myymälät suljettu.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
27.2.2025
Mielenkiintoinen ja tosi rentouttava loma
SanniErinomainen paikka. Kaikki palvelut lähellä ja liikkuminen alueella helppoa.
Erilaisiin aktiviteetteihin helppo mennä ja osallistua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
26.2.2025