Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Itämainen satu
IrinaMatkustin yksin 2 viikkoa. Kaikki oli ihanaa-upea sää, puhdas merivesi, herkullinen ruoka ravintolassa, paljon uusia ystäviä..
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
22.3.2025
Onnistunut loma
LomailijatHotelli oli hyvä, palvelu Ok miespuolisten taholta, ruoka mahtavan hyvää ja monipuolista. Hotellihuoneen seinät paperia, löytyy myös hiljaisia huoneita. Siistiä, rannan paras paikka. Hieronta ja hamam hotellilla erinomaista
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
20.3.2025
Alanian matka
MakeLoma meni loistavasti, mutta paluu lento oli ala ala arvoinen. Kotiinpaluu myöhästyi n.12 tumtia. Finnairin työtaistelun vuoksi. Luottamus matkan järjestäjään ja lentoyhtiöön ei ole kovin hyvä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
17.3.2025
Kylmästä lämpimään
MinttuOlipa mukavan vähän turisteja maaliskuun alkupuolella!
Blue Heaven - huoneistohotelli oli siisti ja henkilökunta todella ystävällistä. Makuuhuoneessa saisi kyllä olla 2 pistorasiaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
15.3.2025
Kiva loma
SatunnainenKiva loma sesongin ulkopuolella. Rauhallista, hieno ilma, merivesi vielä kylmää ja ulko Uima-altaat ei käytössä, mutta se oli tiedossa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
15.3.2025
Mukava loma
Ilkka eläkeläinenAlanya on hyvä paikka,ystävälliset ihmiset ja hyvää pilsneriä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
15.3.2025
Ystävällinen henkilökunta
Arvo56Kylmät lattiat muuten hyvä
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
15.3.2025
Ekaa kertaa Alanyalla....
Sakke60...ja olen tyytyväinen. Paikka on monipuolinen eli nähtävyyksiä ja turismia ja rantaa ja edullista vaan ei halpaa. Hyvää on myös lyhyt lentomatka eli n. 4 tuntia . Menen uudelleen. Suosittelen sillä kohde sopii lähes kaikille kunhan huomioi hotellin ja sijainnin yms.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
15.3.2025
Ystävällinen henkilökunta
ÄkkilähtöSiisti hotelli. Kaikki toimii. Erikoisen ammattitaitoinen ja hyvä hieroja SPA:ssa. Eikä maksa paljon.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
15.3.2025
Hiihtoloma 2025
MärkähuuliSäät suosi, auringossa t-paidaton keli. Rauhallista ei turisti tungosta 10 viikolla. Omaan makuun turhan innokkaita paikalliset myyjät, mikä vaikutti siihen, ettei kaupoissa haluttanut kierrellä. Liikenne kulttuuri aika hurja. Suosittelen ehdottomasti paikalliset bussit maksamaan lähimaksulla, halvempi kuin käteisellä. Huonosti merkitty bussi reitit. Useimmassa paikassa kävi maksu välineenä sekä eurot käteisellä, että kortti maksu. Käymisen arvoisia paikkoja esimerkiksi kleopatra ranta, kale kukkula, kaapeli hissi, tippu kivi luola ja hamam kuorinnalla sekä hieronnalla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
15.3.2025