Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Kiva
TinkeMukavaa oleskelua
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
19.4.2025
Hyvä kesän odotus viikko!
AlecKaikki toimi paitsi lähtö kotiin, bussin lähtöpaikka olisi tarvinnut selkeämmän ohjeen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
19.4.2025
Kultainen loma
JustusHotelli oli kuin kultaa pisteet 10÷
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
19.4.2025
Hyvä loma
TimoHlö.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
19.4.2025
Kevät loma
SiskotarLomana ihan hyvä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
19.4.2025
Erittäin mukava loma
PariskuntaHotelli oli siisti ja kaikki toimi ongelmitta. Ravintolassa ja altaalla kerättiin jatkuvasti tyhjiä astioita pois, joten sotkua ei lojunut missään. Palvelualtis henkilökunta. Ei lapsia, joten aikuiseen makuun hyvin soveltuva hotelli.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
17.4.2025
Loistava irtiotto
Veeti NieminenAlanya ja bavyera hotelli olivat molemmat loistavia. hotelli sijaitsee niin lähellä rantaa mikä oli omalle lomalle loistava asia koska suurimman osan lomasta vietin rantatuoleissa makoillessa. Myös kaikki muut aktiviteetit mitä haluaa tehdä alanyassa ovat hotellilta kävely matkan päässä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Perhe
17.4.2025
Hyvä
XxxxHyvä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
17.4.2025
Ihana Alanya
Äiti ja tytärAlanyaan aina yhtä ihanaa mennä, on kuin kotiin palaisi! Ihmiset sydämellisiä ja ystävällisiä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
17.4.2025
Kevättä Alanyassa
Lahtelainen3Hotellin henkilökunta oli todella ystävällisiä ja palvelu alttius kohdillaan. Siisteys joka puolella erinomainen. Ruoka oli monipuolista ja hyvää. Hedelmiä runsaasti. Ehkä aamupuuroa kaipasin. Juomapuolella olisin joskus kaivannut brandya tai bailys iltakahvin kanssa.
Huone viihtyisä ja hyvä sänky. Erinomainen turkkilainen saunakokemus.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
17.4.2025