Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Viileä kevät loma
CherryTuttu Alanya oli huhutikuussa vielä vähän viileä meidän mieleen. Paikkoja vasta avattiin ja hotellin ruoka tosi paljon heikompi mihin olemme tottuneet.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
22.4.2025
Mukava loma
PiTHMukava loma taas kerran ystävien kanssa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
22.4.2025
Ihan ok loma
BridgetPersoonallinen, erittäin siisti hotelli ja henkilökunta tosi avuliasta ( lukuunottamatta yhtä).. Miinusta tupakointimahdollisuus parvekkeilla, tupakoimattomat joutuvat haistelemaan pakosta savua, ei todellakaan OK!!! Lisäksi kissa- allergikoille väärä paikka., aurinkomatkojen tulisi kertoa etukäteen, että kissat ovat ravintolassa, infopaikassa, joka puolella. Jos olet pahasti kissa-allerginen, se on sairaalareissu samantien!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
22.4.2025
Lepoloma
pirreMukava viikko tutussa hotellissa. Sää sopiva, ei liian kuuma, joten oli mukava kävellä kohteessa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
22.4.2025
Hieno palvelu
Ensi matka AlanyassaHelppo mennä uuteen kohteeseen jossa palvelu pelaa. Hieno henkilökunta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
21.4.2025
Hyvä reissu
ooveeOlimme Alanyassa huhtikuussa. Päivisin sää oli mukavan lämmintä (ei kesähelteisen kuumaa), iltaisin viileää jolloin lämpimämpi takki ei ollut yhtään liikaa. Kesällä en ehkä itse tulisi, sillä en välitä kuumista helteistä lainkaan. Pidin kohteesta ja suosittelen sitä muillekin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
20.4.2025
Oli viileetä
JuhaSSateista pilvistä viileetä
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
20.4.2025
Mukava loma
LomalaisetTodella hyvää ruokaa, aurinkoa ja leppoisaa olemista. Kauniita maisemia. Olisin kaivannut kahden viikon lomalle enemmän nähtävyyksiä, museoita jne.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
20.4.2025
Rentoa lomailua
MinnaVarma valinta vuodesta toiseen
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
19.4.2025
Kiva
TinkeMukavaa oleskelua
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
19.4.2025