PortoBay Santa Maria – kokemukset ja arvostelut
Yksiö
Yksiö, osittainen merinäköala
Yksiö, merinäköala
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista PortoBay Santa Maria
Muut arviot
PortoBay Santa Maria – Asiakkaidemme kokemuksia
Kaikki kohdallaan
Mamma70Äärimmäisen ystävällinen henkilökunta, erinomainen sijainti, monipuolinen aamiainen
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
5.6.2026
Talvinen loma
aekooHuippuhotelli hyvällä sijainnilla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
7.4.2026
Upea Madeira
MatkaajaHotelli PortoBay Santa Maria on hyvä hotelli keskeisellä paikalla josta on hyvät kävelymatkat ravintoloihin ja kauppoihin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
29.3.2026
Madeira ei petä
madeirafaniks. edellä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
2.1.2026
Hyvä sijainti
KaksinHotellin sijainti on hyvä. Henkilökunta on hyvin ystävällistä Aamiainen oli hyvä ja puuroakin oli. Siivous oli joka päivä ja sen taso oli hyvä. Hotelli on siisti. Huoneiden kokolattiamatot olisi syytä vaihtaa. Ne ovat nähneet jo parhaat päivänsä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
22.12.2025
Santa MARIA - mikä loma :)
Madeiran ystäväErinomainen hotelli, persoonaa, ei suuren ketjun eikä liian suuri. Hyvät palvelut kaikkiaan. Upea aamiainen.
Oli aina mukava palata päiväretkiltä.
Toivottavasti jatkossakin kuuluu Aurinkomatkojen vaihtoehtoihin!
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
14.12.2025
rentouttava loma
RiopkoTodella erinomainen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
20.10.2025
Aamiainen
JormatiasAamiainen ja illat musiikkiesityksineen olivat hyviä!
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2025
Hyvä hotelli mahtavalla sijainnilla
MinnaHyvätasoinen hotelli ja mahtava sijainti. Monipuolinen aamupala. Vuokra-auton sai parkkihalliin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
24.8.2025
Upea hotelli
MarkoHotelli meren rannalla ja vanhan kaupungin kupeessa. Aivan täydellisellä sijainnilla. Huoneesta merinäköala. Henkilökunta oli osaavaa ja asiakaspalvelu moitteetonta. Huoneet ja hotellin tilat olivat hyvin siistit. Yöpyisin mielelläni uudestaan
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
17.8.2025