Faros Hotel – kokemukset ja arvostelut
Kahden hengen huone, parveke
Kahden hengen huone, merinäköala
Superior-huone
Superior-huone
Superior-huone
Garden-sviitti, terassi
Garden-sviitti, terassi
Garden-sviitti, terassi
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Faros Hotel
Muut arviot
Faros Hotel – Asiakkaidemme kokemuksia
Hyvä hotelli
ArtoHyvä hotelli ja meillä oli superior huone kolmannessa kerroksessa ja merinäköala
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
19.6.2026
Todella hyvä hotelli!
Nina75Kattava Aamiainen, todella ystävällinen henkilökunta! Allasalue oli todella kiva, hyvä allasbaaritarjoilu.
Myöhäisempi check out onnistui lisämaksusta, ja mielellään auttoivat kaikessa.
Huoneet olivat siistit, ja siivoajat olivat todella miellyttäviä ja tehokkaita. Sijainti hyvä, marina ja ravintolat/kaupat ihan vieressä. Suosittelen lämpimästi!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
28.5.2026
Perheloma
TiinaHotellin äänieristys heikko. Sijainti, siisteys ja palvelu hyvät.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
11.5.2026
Rentoa lomaa
EllunkanatSijainti hyvä, keskellä kaikkea. Hotelli siisti ja huoneet tilavat, erityisesti kylpyhuone erittäin tilava.
Allas-alue viihtyisä ja iso. Tuoleja riittävästi.
Spa osasto hintava ja lisämaksulliset sauna ja sisä-allas kalliit. Allaspyyhkeet ilmaiset ja ne sai päivittäin vaihtaa.
Aamiainen hotellissa herkullinen ja todella runsas, löytyi lähes kaikkea ja monessa eri muodossa. Omeletinpaistaja aamiaisen aurinko joka hymyllään valaisi koko salin.
Henkilökunta ystävällistä ja avuliasta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
2.5.2026
Loma
LomailijaFaros hotelli hyvä, ei ongelmia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
2.11.2025
Keskellä kaikkea
AiriHotelli sopii aurinkolomalaliselle. Huoneemme ja kylpyhuoneemme olivat moderneja ja siistejä, henkilökunta oli superystävällistä, palvelualtista ja todella joustavaa. Ilmaiset allaspyyhkeet olivat odottamaton bonus, allasalue oli suuri, kaunis ja miellyttävä. Aamiaiskattaus oli laaja mutta aika standardi, ja tarjolla olleet hedelmät olivat raakoja. Hotellin sijainti oli hyvä. Toisella puolella oli ranta ja toisella supermarket, ravintoloita ja rantakatu, jota pitkin pääsi parissa minuutissa pitkälle uimarannalle ja venesatamaan. Olimme kaiken keskellä eli sijainti oli siinä mielessä hyvä. Oman huoneemme sijainti vastaanoton ja baarin lähellä oli kuitenkin sellainen, että liikenteen melu kuului huoneeseen yötäpäivää, samoin oman hotellin baarin ja lähiravintoloiden musiikit. Usein iltaisin ei voinut istuskella parvekkeella melun takia, ja myös unet kärsivät. Monen muun huone tuntuu kuitenkin olleen rauhallinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
23.10.2025
Siisti hotelli, hyvä sijainti!
M1kk0Hotelli vastasi minusta tähtiluokitustaan. Aamiainen oli kattava, joskin aika vähän vaihtelua. Altailla oli lokakuussa aina reilusti vapaita tuoleja ja muutenkaan ei ollut ruuhkan tuntua.
Suosittelen superior-huonetta ylimmästä kerroksesta merinäköalalla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
23.10.2025
Lämminhenkinen hotelli
NautiskelijaHuone oli siisti, sänky mukava ja parveke tilava. Jäin ainostaan kaipaamaan kuivaustelinettä parvekkeella.
Hotellin henkilökunta oli ystävällistä ja avuliasta. Hyvmy oli kaikilla aito.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
17.10.2025
Iso ihana allasalue
TiiaPalvelu oli ystävällistä ja allasalue ihana, kivat jumpat.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
26.9.2025
Mahtava kokemus
MinskiTykkäsin ja nautin. Lähdin hakemaan valoa, lämpöä, aurinkoa, merta, uima-allasta ja rentoa lötköttelyä. Kaikki minä sain. 10 kerta Kyproksella eikä varmasti viimeinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
24.9.2025