Santellini, Kamari – kokemukset ja arvostelut
Kahden hengen huone
Kahden hengen huone
Maisonette-huone
Maisonette-huone
Kahden hengen huone
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Santellini, Kamari
Muut arviot
Santellini, Kamari – Asiakkaidemme kokemuksia
Mahtava hotelli!
Ensikertalaiset KreikassaSiisti hotelli hyvällä paikalla ja rauhallinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
10.6.2026
Vielä kerran Santtorini
SinituuliKiva, raikas hotelli rannan läheisyydesdä ystävävällisellä henkilökunnalla. Huone on todella pieni mutta kyllä siellä kaksi sopuisaa ihmistä pystyy asumaan. Kivoja kauppoja samalla kadulla.
Aamiainen yksinkertainen mutta riittävä, pientä vaihtelua. Esim munakokkelia ja nakkeja oli vain joka toinen aamu. Hillot, piirakat, mehut, leivonnaiset olivat hotellin omistaja Marthan tekemiä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
5.6.2026
mahtavaa hoteli
karolinaSiisti hoteli Mukava henkilökunta Erinomainen sijainti
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
1.6.2026
Santellini
KristiinaTodella kiva hotelli hyvällä sijainnilla Kamarin keskustassa. Erittäin siisti, ystävällinen henkilökunta ja palvelut saatavilla. Kreikkalainen aamupala tarjolla ja omistajan omat leivonnaiset päivittäin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
13.5.2026
Loistavaa palvelua.
PeteHotelli Santellini oli erittäin siisti ja rauhallinen hotelli. Henkilökunta erittäin palvelualtista ja iloista. Erityismaininta omistaja pariskunnalle, joiden avuliaisuus teki lomastamme erityislaatuisen heidän järjestelyiden avulla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
13.5.2026
Upea hotelli!
SyysreissuLoistava sijainti kauppojen, ravintoloiden ja rannan äärellä. Bussipysäkki ihan vieressä. Ystävällinen ja palveleva henkilökunta. Erittäin siisti.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
30.10.2025
Santellini
TeJoKiva pikku hotelli. Aiukuiseen makuun mutta ei aikuisille suunnattu. Huone ihan ok ja sängyssä pystyi nukkumaan. Huoneessa kaikui melko paljon ja äänieristyksessä oli toivomisen varaa. Naapurihuoneen yölliset puhelinkeskustelut kuuluivat melko selväkielisenä seinän läpi. Siivous toimi hyvin. Aamupala ei mikään kovin ihmeellinen, mutta ajoi hyvin asiansa. Allasalueelle ei hirveästi aurinko paista. Hotellin työntekijät ystävällisiä ja palvelualttiita.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
23.10.2025
Aurinkoa ja sinistä taivasta
KristiinaHotelli siisti ja henkilökunta erittäin ystävällistä. Meidän huone oli kadulle ja pohjoiseen, siksi parveketta ei tullut käytettyä. Harmi, kunnei saanut rantapyyhkeitä ja uikkareita kuivatettua parvekkeella. Kuivausteline oli, mutta ei lokakuussa enää mikään kuivunut varjossa.
Aamupala melko vaatimaton. Tuoreita hedelmiä olisi kaivannut joka aamu. Melonia oli toisinaan. Onneksi oli tummaa leipää.
Hotellin sijainti oli erinomainen. Lähellä rantaa, bussipysäkkiä, parhaita kauppoja ja ruokapaikkoja. Kattoterassi kiva. Siellä paistoi aina aurinko ja auringossa sai uikkarit kuivaksi.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
23.10.2025
Loistava pikkuhotelli
JohannesSantellini oli mukava pieni ja rauhallinen hotelli, jonka henkilökunta oli todella ystävällistä ja iloista. Allas-alue pieni, mutta kattoterassilla riitti aurinkotuoleja.
Aamupala riittävä ja siinä oli vaihtelua.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
15.10.2025
Onnisnit loma
MarikaMukava hotelli lähellä keskustaa ja rantaa.
Erittäin siisti huone.
Monipuolinen aamiainen.
Ystävällinen ja avulias henkilökunta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
13.10.2025