Afroditi Venus Beach Resort, Kamari – kokemukset ja arvostelut
Kahden hengen huone
Kahden hengen huone
Kahden hengen huone
Superior-huone
Superior-huone
Juniorsviitti
Juniorsviitti
Juniorsviitti
Deluxe-huone, parvekkeella poreallas
Deluxe-huone, parvekkeella poreallas
Deluxe-huone, parvekkeella poreallas
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Afroditi Venus Beach Resort, Kamari
Muut arviot
Afroditi Venus Beach Resort, Kamari – Asiakkaidemme kokemuksia
Mukava paikka lomailla
IlonaOltiin 1.kerran Santorinilla 14-v.pojan kanssa, meillä oli viikon loma Kamari kylässä hotelli Afroditi Venus Beach Resortissa. Saimme huoneen luokan korotuksen ilman lisämaksua ja myöhäinen check-out maksoi vain 30€. Hotelli oli siisti, mukava ja aamiainen hyvin kattava. Hotellilla oli iso paikka rannassa ilmaisineen aurinkotuoleineen, aina paikka löytyi. Pyyhkeet sai ottaa mukaan (annettu erikseen rantapyyhkeet). Ilmeisesti täys- ja puolihoidolla sai valita hotellin ravintolassa mieleisen annoksen (ei buffettia silloin). Siivous kävi päivittäin, oli siistiä. Oli myös aika rauhallista meidän loman aikana. Hintaan nähden todella hyvää palvelua.
Hotellin sijainti myös hyvä, tilasimme muutaman kerran bussikierroksia, bussi hakenut hotellin ovesta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue:
Ikä: 45–55
Matkaseurue:
16.6.2026
Hieno loma.
RitvaOnnistunut loma.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
9.6.2026
Rentouttava loma
JukkaHyvä hotelli pariskunnille. Siivouksen taso oli hyvä ja aamiainen monipuolinen. Iso + oman hotellin maksuttomista rantatuoleista.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
16.8.2025
Loistava sijainti
Marjo71Perussiisti hotelli, ystävällinen henkilökunta ja ranta aivan vieressä. Ateriat ja juomat ylihinnoiteltuja.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
3.7.2025
Mukava hotelli
MinnaKamari oli mukava ja sopivan pieni kylä, kaunis rantabulevardi, jota pitkin mielellään kävelimme. Hotelli oli siisti, henkilökunta ystävällistä ja kohteliasta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
2.7.2025
Onnistunut loma
KaroliinaHotelli oli hyvä ja palvelu pelasi
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
2.7.2025
Hyvä hotelli
TapsaKiva paikka
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
25.6.2025
Huippu paikka pariskunnille
Maarethuippu hotelli ,ystävällinen henkilökunta ja kaikessa apuna jos jotain kysymyksiä tulee.
Hyvä ruoka
Aamiainen ei enää niin hyvä kuin aiemmin
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
23.9.2024
Rentouttava loma
SatuhaOlimme ainoat suomalaiset tyttäreni kanssa,suurin osa omi brittejä. Uima-allas alue oli pieni ja britit valtasivat alueen jo ennen aamupalaa. Meillä oli oma ranta,joka oli ihana ja siisti.Huone oli siisti,jokapäivä siivottiin.Aamupala oli runsas ja ihan hyvä.Rauhallinen paikka.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
19.9.2024
6.Kerta
KesänlapsiKolmea tähteä enempää en voi huoneen tason vuoksi antaa. Ulkoiset puitteet ja henkilökunta todella hyviä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
23.8.2022