Michelangelo – kokemukset ja arvostelut

Michelangelo 1
Michelangelo 2
Michelangelo 3
Michelangelo 4
Michelangelo 5
Michelangelo 6
Michelangelo 7
Michelangelo 8
Michelangelo 9 - <p>yksiö</p>

yksiö

Michelangelo 10 - <p>yksiö</p>

yksiö

Michelangelo 11 - <p>kahden hengen huone</p>

kahden hengen huone

Michelangelo 12 - <p>kahden hengen huone</p>

kahden hengen huone

Michelangelo 13
Michelangelo 1
Michelangelo 2
Michelangelo 3
Michelangelo 4
Michelangelo 5
Michelangelo 6
Michelangelo 7
Michelangelo 8
Michelangelo 9 - <p>yksiö</p>
Michelangelo 10 - <p>yksiö</p>
Michelangelo 11 - <p>kahden hengen huone</p>
Michelangelo 12 - <p>kahden hengen huone</p>
Michelangelo 13

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Michelangelo

Yleisarvio

4,2/5

92 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,0/5
Hotellin henkilökunta
4,6/5
Hotellin altaat
4,3/5
Hotellin palvelut
4,0/5

Michelangelo – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Kiva hotelli

Markus
Michelangelo oli nappivalinta lomallemme. Sijainti mäellä saattaisi olla joillekin hieman haastava, mutta hotelli sijaitsi kuitenkin vain alle kilometrin päässä Pargan rannalta. Hotellihuoneemme omalla patiolla oli hyvä; ilmastointi toimi moitteetta ja huone oli siisti. Keittiövarustelu oli kehnohko, mutta riitti kuitenkin pienten välipalojen nauttimiseen ja jääkaapissa oli mukava pitää juomat kylminä. Harmillisesti omia juomia ei saanut kuitenkaan nauttia hotellin altaalla. Allasmiljöö oli kuitenkin kiva. Myös aamiainen oli omaan makuumme hyvä ja riittävän monipuolinen. Aamupuuroa ei saanut :) mutta muuten löytyi leivät, munakkaat/keitetyt munat, nakit ja pekonit, tuoreet vihannekset, melonia ja kreikkalaista jugurttia höysteineen. Kahvi oli hyvää ja kaikkea sai riittävästi. Isäntä George oli myös avulias ja ystävällinen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Viihtyisä ja rauhallinen hotelli

Matti ja Liisa
Hotellin sijainti takaa rauhalliset yöunet. Huoneet ovat pelkistettyjä, mutta sisältävät kaiken tarvittavan. Siisteydestä pidetään hyvää huolta. Aamupala on aivan riittävä, sisältäen perus aamiaistarvikkeet. Tähän hotelliin tuntee olevansa tervetullut.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä loma

Lomalaiset
Hotelliin oli mäen päällä,rappuja aika paljon kunto nousi.Siisti hotelli huoneet siivotiin joka päivä,aamiainen normaali aamupala kyllä sillä pärjäsi. Henkilökunta ystävällistä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Kiva hotelli

Anneli
Rauhallinen hotelli. Erittäin ystävällinen asiakaspalvelu.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Rauhallinen hotelli

Globetrotter
Erittäin rauhallinen, siisti ja ehjä hotelli aikuiseen makuun. Varttitunnin kävely rantakadulle. Hotellille mäki + runsaasti portaita, joten ei sovellu puolikuntoisille. Hieman pelkistetyt mutta toimivat huoneet. Siivous joka päivä. Ilmalämpöpumppu kuului huoneeen hintaan. Niukahko aamiainen. Suihkussa sai tovin odotella lämmintä vettä. Omat pesuaineet kannatta ottaa mukaan, samoin sisätossut. Ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta (= boss ja siivooja). Kannattaa pyytää kuitti hotelliveron maksusta; täälläkin pyytivät sitä kahteen kertaan.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
2/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Siisti perhehotelli

Aurinkoinen
Pieni, hyvin hoidettu, erittäin siisti perhehotelli pienen mäen päällä. Kävelymatka keskustaan ja rannalle. Ystävällinen, palvelualtis isäntä. Huoneet siivottiin päivittäin ja huoneet olivat todella puhtaat. Yleiset tilat olivat viihtyisät. Paljon portaita, ei sovellu huonojalkaisille. Aamupala oli riittävä, tavallinen yksinkertainen, joka päivä melkein samanlaisena toistuva. Kahvi oli hyvää. Uima-allas pieni, mutta riittävä pulahtamiseen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
2/5
Hotellin palvelut
4/5

Ei ihan sitä mitä haettiin

JuRo
Hotelli oli talven jäljiltä kylmä ja kostea. Ilmalämpöpumppu oli niin kovaääninen, että sitä ei voinut pitää yöllä päällä. Huomautin tästä hotellin omistajalle, mutta ei sille mitään tehty. Hotellihuoneen wc-tilat kaipaisivat päivitystä etenkin suihkun osalta. Muuten oli mukava hotelli ja vuorimaisemat komeat.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
3/5

Hyvä hotelli

Lomamoodissa
Siisti, kaunis hotelli. Hhienot terassit huoneiden edessä. Hyvä allas käytössä. Sopiva etäisyys keskustasta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä lomakohde.

Rauno Lappalainen
Hyvä
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Viehättävä hotelli

Minni
Oli kiva perheomisteinen hotelli. Hotellin väki haki bussilla matkalaukut ja vei ne myös lähtöpäivänä bussille. Siisti , rauhallinen ja hyvinhoidettu hotelli. Ainoa miinus oli huoneiden huono äänieristys. Tämä ongelma on tosin hyvin monessa hotellissa. Meidän loma ei siitä todellakaan pilalle mennyt.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Näytä lisää