Kosin kaupunki – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Kosin kaupunki
Muut arviot
Kosin kaupunki – Asiakkaidemme kokemuksia
Mahtava loma
AnskuSuosittelen lämpimästi Kosin saarta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
24.9.2018
Syysloma
OutiMukava rauhallinen lomakohde
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2018
Onnistunut loma
Eläkematkaajasää oli hyvä , hotelli siisti ja rauhallinen sekä henkilökunta ystävällinen.
buffee-aamiainen runsas ja riittävä
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2018
hyvä matkakohde! Lähtisin toisenkin kerran....
helena lieMelko siisti kaupunki verrattuna muihin Kreikan matkakohteisiin. Ravintoloiden henkilökunta oli mukavaa, ei lliian tyrkkyä ( asiallista käytöstä ).Ei agressiivista sisäänheittämistä.Monipuolista tekemistä ja shoppailua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2018
Mahtava loma, hoelli mukava ja hyvällä paikalla.
SariIhana loma. Kos mukava lomakohde. Ainoa miinus Finnairin lennolla oli pikkupurtavista suurin osa loppunut. Erityinen kiitos miespuoliselle oppaallemme muistaakseni nimeltään Tomi. Selkeäsanainen ja asiallinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2018
Ihana kaupunki
ViolaIhana kaupunki , sopivan pieni, kaikki lähellä, kauniit satamat ja paljon hyviä ruokapaikkoja. Ystävällisiä ihmisiä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
18.9.2018
Rento loma
VanhuksetKaupunki muistuttaa Rodoksen kapunkia pienoiskoossa. On pyöräilykaupunki, ja jossakin vaiheessa tuntui kävelijä jäävänsä pyöräilijöiden jalkoihin. Lentokenttä kaaosmainen, sinne ei vaan mahtunut.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
18.9.2018
Erinomainen lomakohde
MatkustajaPieni ja rauhallinen lomakohde.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
16.9.2018
Hyvä paikka
IlkkaHelppo kohde pienen lapsen kanssa. Paikalliset ystävällisiä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
13.9.2018
Aurinkoinen lomaviikko
Satunnainen matkailijaKelien puolesta mahtavan lämmin ja aurinkoinen lomaviikko. Lasten kanssa löytyi rannalla olon ja kaupunkiin tutustumisen lisäksi sopivasti muutakin mielekästä tekemistä, kun käytiin kolmen saaren meriretkellä, vesipuistossa ja vuokrattiin yhdeksi päiväksi auto jolla kierrettiin koko saari vuoristokyliä myöten.
Hotelli Anastasia oli siisti ja palvelut pelasivat siellä hyvin. Uima-allas tosin oli varsin matala, olisi voinut kouluikäisille lapsille olla syvempikin. Ainut isompi miinus oli hotellin äänieristys, joka oli melko olematon. Ensimmäisenä (la-su) yönä kantautui ääniä läpi yön häiritsevästi ensin allasbaarista ja myöhemmin kaupungilta palaavilta. Muina öinä äänet rauhoittuivat allasbaarin mentyä illalla kiinni. Äänien vuoksi en pahimpaan sesonkiaikaan suosittelisi tätä hotellia lapsiperheille, vaikka muuten onkin siisti ja hyvällä paikalla lähellä meren rantaa ja keskustaa.
Lentokentän palvelut olivat ruuhkaisia, siellä joutui jonottamaan mennen tullen, mutta toivottavasti tämä ongelma ratkeaa uuden laajennusosan auettua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
12.9.2018