Kosin kaupunki – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Kosin kaupunki
Muut arviot
Kosin kaupunki – Asiakkaidemme kokemuksia
Ihana Loma!
NalaVuonna 2012 kävin ensi kertaa Kosilla ja ihastuin paikaan.Joka vuosi olen käynyt samassa paikassa,nyt olin viidettä kertaa. Kos on pieni saari,tekemistä riittää.Kosilla on hyvät pyörätiet ja pyörällä pääsee tutustumaan Kosiin. Itse vuokraan aina polkupyörän reissun ajaksi.Vuokrattavia menopelejä löytyy: autot,pyörät,skootterit,mönkijät ym. Thermen kuumat lähteet on myös ihana kokemus.Itse käyn joka reissulla lähteillä.Toinen paikka missä itse tykkään käydä on Zian vuoristokylä ja siellä katsomassa auringonlaskua. On näkemisen arvoinen. Paikalliset ovat ystävällisiä ja huomaavaisia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
15.9.2016
Rentouttava loma
jorgosKohde ja hotelli entuudestaan jo tuttu, olimme samassa paikassa vuonna 2015. Pidimme tästä paikasta ja ystävämme tahtoivat myös mukaan. Aurinkoa ja rannalla loikoilua varjon alla. Hellettä. Hyvää kreikkalaista ruokaa ja juomaa. Yöt lämpimiä tähtitaivaan alla. Hotelli aivan mahtava ja suurin kiitos kuuluu tietenkin henkilökunnalle. Kreikka on meidän lomakohteemme ollut jo 28 vuotta. Nyt voikin sitten jo ruveta suunnittelemaan uutta paikkaa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
14.9.2016
Rentouttava loma
EeroKohde oli meille tuttu, joten pystyimme hyvin rentoutumaan lomalla. Nähtävyyksiin ei tällä matkalla tutustuttu, mutta aiemmalla reissulla niitä kierreltiin, ja paljon nähtävää riitti. Lomasää suosi myös syyskuun alussa, lämpöä n. 30 astetta päivisin, myös pimeät illat ihanan lämpimiä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
12.9.2016
Ei moitittavaa
juhani92Kohde oli hyvä ja mielekäs. Ranta-alueet olivat suhteellisen siistejä ja hyvin hoidettuja ja Kosin keskustassa riitti nähtävää ja koettavaa viikon ajaksi. Pyörällä tai skootterilla pääsi liikkumaan vaivattomasti.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2016
Rentouttava loma
PetraHotelli Paritsa oli perus hyvä hotelli, hyvä palvelu ja siivous toimi. Aamupala oli suppea mutta sai sieltä kaiken tarvittavan.
Kos oli loistava matkakohde viikon lomalle. Viikossa ehti hyvin nähdä ja kokea kaiken tarvittavan. Ihmiset oli mukavia ja aina sai hyväö palvelua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2016
Kaunis Kos
AnskuliKaunis tuulinen saari. Erittäin lämmin sää vielä syyskuun alussa. Hienot meri satamat. Pieni kaunis keskusta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2016
Keaäloma Kosilla 2016,
ryhmä salostaonnistunut loma. Kos on aina mielyttänyt meitä ,eikä pettänyt meitä tälläkään kertaan.Voimme suositella kohdetta kaikille auringosta nauttiville sekä ruokapuolesta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
4.9.2016
Ihana loma!
Loma oli onnistunut! Täysi 10
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
4.9.2016
eloisa paikka,monipuolisia ravintoloita, vireä satama,
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2016
Kiva loma
MarahKosilla oli lämmintä, paljon kauppoja shoppailumielisille ja ravintoloita joka kulmalla. Pystyi kätevästi liikkumaan jalkaisin, pyörällä ja linja-autolla. Paikka paikoin oli likaista, mahdollisesti turistien heittelemiä roskia, muovipulloja ja tölkkejä. Paikallisten kanssa asiointi sujui hyvin englanniksi. Paikalliset yrittäjät ystävällisiä ja kohteliaita ja pakkomyyntiä en tavannut missään.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2016