Playa del Inglés, Gran Canaria – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Playa del Inglés, Gran Canaria
Muut arviot
Playa del Inglés, Gran Canaria – Asiakkaidemme kokemuksia
Kiva loma
Pikku MyyKohteessa oli lämmintä ja kiva hotelli
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
14.12.2024
Rentouttava loma
Memmi63Loma kohde oli siisti, rannat lähellä ja hyvät yhteydet kävellen
sekä julkisilla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
14.12.2024
Aurinkoinen loma
KipaKohde oli meren rannan tuntumassa kaunista ja mielenkiintoista. Mutta kaupungin kadut ovat tosi tylsiä kävellä, kun tontit ovat aidattu muurein ja seinämin. Ei mitään kaunista katseltavaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
13.12.2024
Rauhallinen loma!
AnskuPlaya del Inglesissä on paljon katsottavaa kävelyetäisyydellä. Upeat rannat. Paikallisliikenne toimii hyvin ja on edullista. Naapurikaupunkeihin ehtii tehdä päivämatkoja hyvin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
12.12.2024
Mukava loma
TeuMarKiva paikka, luontoa ja kaupunkia, palvelut toimii hyvin ja lähellä!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.12.2024
Hyvä loma
AnnaHuippuhyvät ilmat .
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
11.12.2024
Ihana loma
MummiKiva isohko perushotelli. Ei kuitenkaan suurempaa ruuhkaa tuntunut. vaikka asiakkaita oli. Hissit toimi hyvin. Huone siisti, sänky hyvä!
Ruuat ok. Ruokasali enemmän ruokalan tuntuinen. Tekstiilit tai sermit voisivat rauhoittaa tilaa.Altaat kivat, aurinkovuoteita suhteessa vähän asiakasmäärään. Allasvesi kylmää. Toinen allaspuoli rauhallisempi. Lapsia oli selvästi vähän. Harmi, kun aurinko ei paista altaalle koko päivää. Oltiin puolet ajasta rannalla, jonne ei ollut pitkä matka. Rannalle mennessä kyllä paljon portaita, onneksi sivussa oli myös liuska. Pitkällä rantatiellä paljon liikkujia.
Kiva kun sai itse ottaa hanasta juomia, ei tarvinnut niiden takia baarissa jonotella. Tänne voisi mennä uudelleenkin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
11.12.2024
Mukava loma!
JuhaIngles on sopivan kokoinen, rauhallinen ja mukava kohde pariskunnalle. Marraskuun viimeinen viikko oli tänä vuonna sopivan lämmin ja aurinkoinen, Pitkällä hiekkarannalla on kiva kävellä ja kuunnella meren kohinaa. Rentouttava lomakohde!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
10.12.2024
Perus varma lämpöä riittää turvallinen
RaksuHyvä paikka
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
10.12.2024
Loma
AuauHotellin sijainti hyvä. Upeat näköalat. Rantabulevardilla hyvä liikkua. Hotelli seinät " paperia" Oven alla suuri ilmarako. Viereisessä hotellista äänekästä musiikkia yöhön asti. Hotellin lämmin ruoka luokatonta, salaattipöytä hyvä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
10.12.2024