Playa del Inglés, Gran Canaria – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Playa del Inglés, Gran Canaria
Muut arviot
Playa del Inglés, Gran Canaria – Asiakkaidemme kokemuksia
Iija
IijaKolme tähteä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
29.3.2025
Rentoa lomailua
KevätlomaOlen matkustanut Gran Kanarialle vuosikymmeniä, mutta nyt olin ensi kertaa Playa del Inglesissä. Upea rantakohde, joka ei sovi liikuntaesteisille. Rantaan pitää kulkea korkeat portaat ja paluu kuuman päivän päätteeksi on raskasta ylämäkeen. Aallokko on kovaa, eikö ranta sovellu tämän vuoksi kuin ”tosiuimareille”. Kaupat ovat pääosin basaari- ja krääsäkauppoja ja lopullista hintaa ei tiedä kukaan. Ruokakaupoissa todella suopea valikoima. Ravintolat samoin ihan onnella, millaista ruokaa saa. Ns. normaalit kauppakeskukset puuttuvat kokonaan ja alue on pelkkää hotellia hotellin vieressä. Gran Canarialle matkustan jatkossakin, mutta Playa del Ingles ei ole minun paikkani.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
29.3.2025
Kiva paikka rentoutua
PasiKiva ja avoin yhteisö. Leppoisaa loma tunnelmaa tarjolla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
28.3.2025
Paras loma kohde talviaikaan
JokkeIngles ei petä koskaan, marraskuussa uudelleen
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
28.3.2025
Tuttu ja helppo loma
HeliHelppoa rentoa lomailua
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
28.3.2025
Rento, vähän kulahtanut lomakohde.
Herra69Inglesiä ei ole juuri uudistettu,korjailtu vuosiin. Ränsistyneet ostoskeskukset mm voisi raivata kokonaan
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.3.2025
Mukava pirisrtys kevään alkuun
JukkaKiva loma rauhallisessa hotellissa (Green Ocean) Gran Kanarialla. Suosittelen saaren keskiosissa käyntiä esim autolla!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
28.3.2025
Kiva irtiotto talvesta
SiskoksetPerus turistikohde. Ei moitittavaa eikä myöskään erityisesti nouse mitään erityistä kehuttavaakaan. Asiakaspalvelussa (esim. kaupoissa) olisi paljon parannettavaa. Ei hymyn häivää henkilökunnalta, eivätkä keskittyneet muuhun kuin omiin keskusteluihin työtovereiden kanssa. Asiakkaana jäi ”ei-tervetullut-olo”.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
28.3.2025
Hyvä rentouttava loma!
porinpoikaHyvä tuttu hotelli ja kohde
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
28.3.2025
Hyvä loma
KartsaHotelli oli keskeisellä paikalla ja siisti.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
27.3.2025