Aurinkomatkojen oman virheen takia minun varaus tietoni eivät olleet välittyneet hotellille, eikä minulle löytynyt huonetta hotellilta tulo päivänä vaan jouduin odottamaa huonetta matkasta väsyneenä pitkään.
Otin heti yhteyttä Aurinkomatkojen asiakaspalveluun, mutta he vain pahoittelivat toistamiseen ja tarjosivat 50e kuponkia seuraavaan matkaan. Jos olisitte halunneet säilyttää hyvän asiakassuhteen olisitte tarjonneet jotain muuta vaihtoehtoa mistä olisin hyötynyt jo lomani aikana ja josta tyytyväisyyteni palveluunne olisi säilynyt.
Kun lopulta sain huoneen, se oli kadun puolella ja todella kylmä.
Palasin vastaanottoon ja otin yhteyttä asiakaspalveluun uudestaan ja ehdotin, että olisiko hyvitykseksi heidän virheistään voinut saada huoneen hotellin toiselta puolen missä olisi ollut lämpimämmät huoneet. Samalla bussilla tuli pariskunta jotka olivat varanneet täysin saman huonetyypin kuin minä ja he saivat sieltä huoneen ja kertoivat, että huone on lämmin koska aurinko paistaa sille puolen hotellia. Huoneita olisi kyllä hotellilta löytynyt vastaanoton mukaan, mutta minulta olisi peritty huoneesta lisämaksu koska Aurinkomatkat eivät sallineet huoneen vaihtoa.
En siis saanut minkäänlaista hyvitystä lomani aikana, joka olisi voinut pelastaa huonosti alkavan lomani ja taannut asiakassuhteen Aurinkomatkojen kanssa jatkuvan. Tämä tapahtuma johti siihen, että lomani 1.päivä meni hukkaan täysin turhan sekä puhelimitse, että viestein tapahtuvan yhteydenpidon vuoksi, josta ei ollut minulle kerrassaan mitään hyötyä.
Aurinkomatkojen asiakaspalvelusta vielä väittivät, että olin saanut korkeamman luokituksen huoneen mitä olin varannut, mutta näin ei todellakaan tapahtunut ja tästä on todisteena varausvahvistus. Matkani oli erittäin korkeasti hinnoiteltu eli kallis, mutta se meni piloille heti tulo päivänä Jandian asiakaspalvelun ja oppaiden huonon palvelun vuoksi!!