Astor – kokemukset ja arvostelut

Astor 1
Astor 2
Astor 3
Astor 4
Astor 5
Astor 6
Astor 7
Astor 8
Astor 9
Astor 10
Astor 11
Astor 12
Astor 13
Astor 14 - <p>kahden hengen huone, terassi</p>

kahden hengen huone, terassi

Astor 15 - <p>kahden hengen huone, parveke, järvinäköala</p>

kahden hengen huone, parveke, järvinäköala

Astor 16 - <p>kahden hengen huone, parveke, järvinäköala</p>

kahden hengen huone, parveke, järvinäköala

Astor 17
Astor 1
Astor 2
Astor 3
Astor 4
Astor 5
Astor 6
Astor 7
Astor 8
Astor 9
Astor 10
Astor 11
Astor 12
Astor 13
Astor 14 - <p>kahden hengen huone, terassi</p>
Astor 15 - <p>kahden hengen huone, parveke, järvinäköala</p>
Astor 16 - <p>kahden hengen huone, parveke, järvinäköala</p>
Astor 17

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Astor

Yleisarvio

4,2/5

96 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,4/5
Hotellin henkilökunta
4,4/5
Hotellin altaat
3,8/5
Hotellin palvelut
4,1/5

Astor – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Ystävällinen henkilökunta ja loistava palvelu

Herra64
Henkilökunnan palvelualttius ylitti odotukset. Jos oli jotain toiveita, niin ne toteutui. Huone oli toimiva ja näköalat upeat. Hotellin sijainti veden äärellä ja oma ranta kruunasi helteiset päivät. Rannalta oli kiva pulahtaa uimaan useita kertoja päivän aikana kun lämmintä oli lähemmäs +30. Lähtö pois oli aikaisin aamulla. Hotellista sai eväspaketin mukaan ja yövuoron työntekijä keitti jopa aamukahvit. Loistavaa toimintaa!!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
5/5

Ihana hotelli järven rannalla!

OlOl
Mukava hotelli rauhallisella paikalla, kumminkin kaikki palvelut sekä nähtävyydet lähellä. Hyvät maisemat hotellista, palvelu oli tosi hyvää hotellin henkilökunnalta ja muutenkin hotellin siisteys yllätti positiivisesti.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Rauhallinen hotelli

MiaM
Rauhallinen, siisti hotelli hyvällä sijainnilla. Aamupala ok. Hotellin henkilökunta palvelualtista, mutta osalla heikko englanninkielen taito. Olimme varanneet vain aamupalan. Viimeiselle illalle halusimme varata päivällisen ja sen varaaminen oli hankalaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
4/5

Todella hyvä Astor!

Hanski
Todella hyvä hotelli parhaalla mahdollisella maisemapaikalla ja isoilla ikkunoilla ja parvekkeilla.Pienen matkan päässä Limonen keskustasta,että hiukan joutuu kävelemään,mutta siitä syystä myös ihana,jos haluaa nukkua yönsä rauhassa ja hyvin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Ihan mukava

Vili
Hotelli ihan kiva, vähän vanhahtava osittain mutta siisti ja hyvät ruoat. Pohjakerroksesta huonot näkymät järvelle. Aamiainen syödään ennalta määritetyssä pöydässä joka aamu, ja kaikista pöydistä ei maisema niin hyvin näy. Myös lentokenttäkuljetus meni ainakin meidän lomalla yhdellä vaihdolla pienempään bussiin. Limonen hotellit viimeisenä reitillä ja matka kesti hiemaan vajaan kaksi tuntia lentokentältä. Toki vaihtobussia odoteltiin noin 20 minuuttia Riva del Gardassa. Keskustaan kävelee vajaan 10 minuuttia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Lämmin loma.

Kokemusta rikkaampi
Siisti yleisilme, huoneissa ilmastointi toimi hyvin onneksi. Tyynyissä voisi olla pehmeämpi vaihtoehto, kovat ja litteät tyynyt sängyissä. Ruoka hyvää! Uima allasta ei näkynyt eikä tullut kysyttyä rantabaarin pitäjältä,oli vähän peloittava tyyppi.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
1/5
Hotellin palvelut
5/5

Oikein kiva hotelli

Nipla
Hotel Astor sopivan matka päästä keskustan vilinästä ja ajoittain ruuhkaisista kujista. Pidimme hotellin palveluista; omasta rannasta, uima-altaasta. Hotellilla oli myös hyvä monipuolinen aamiainen sekä nautimme viimeisenä iltana edullisen ja herkullisen kolmen lajin sekä salaattibufeen illallsen (19€/hlö)
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Rento hotelli

Matkailija 71
Kiva, rento, viihtyisä hotelli, hyvä aamiainen
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
3/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
2/5
Hotellin palvelut
3/5

Rauhallinen ja upeissa Gardajärven maisemissa

Pipsa
Hotelli Atlas sijaitsee upealla paikalla Gardajärven rannassa. Hotelli on rauhallisella paikalla, on siisti ja aamupala oikein hyvä. Järvinäkymä parvekkeelta olisi ollut kiva, mutta varatessa ei enää sellaista huonetta ollut varattavissa. Omalta parvekkeelta kyllä järvi hieman näkyi seisoessa. Hotelli rauhallisella paikalla, ei kaukana keskustasta, mutta matkalla ylä- ja alamäkiä. Hotelissa oma ranta, mikä todella iso plussa. Rantatuoleista vastaavan henkilön asenne ja tapa palvella oli välillä kyseenalainen. Tarjonta rantabaarissa sopiva. Järveen pääsi helposti pulahtamaan ja vesi oli oikein virkistävää. Uima-allasalue myös oikein kiva ja toimiva.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
4/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Astor tulee kokea

Hopeahääpåivä
Vaikka hotelli oli jo hieman vanha, sijainti ja palveluasenne oli täyttä 10+
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5

Näytä lisää