Fuengirola, Costa del Sol – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Fuengirola, Costa del Sol
Muut arviot
Fuengirola, Costa del Sol – Asiakkaidemme kokemuksia
loma ok
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.3.2017
Costa del Sol kevättalven matkakohteena on aivan loistava. Luonto alkaa vihertää talven sateiden jälkeen ja aurinko lämmittää juuri sopivasti lomailijaa. Lomasesonki ei ole vielä alkanut, joten jonoja ja ruuhkia ei ole vaan saa kulkea aivan rauhassa ja ihastella paikkoja. Rannat eivät tosin vielä ole kunnostettuja sesonkia varten, mutta kuitenkin sen verran siistit että mereen pääsee virkistäytymään pitkän kävelylenkin jälkeen tai parhaimmillaan aamu-uinnille auringon noustessa. Lähiseudulle on hyvät ja edulliset julkisen liikenteen kulkuyhteydet. Kannattaakin käydä tutustumassa esim Mijaksen hienoihin maisemiin. Matkalta mukaani jäivät mukavat muistot, joiden turvin jaksaa odottaa kotimaan kevättä ja kesää!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
6.3.2017
ok
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
24.2.2017
EI PITKIÄ RETKIÄ PERÄKKÄISINÄ PÄIVINÄ ESIM. RONDA JA GIBRALTAR.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
23.2.2017
Positiivinen yllätys
Melkein kuuskymppinenEn ollut aiemmin ollut kyseisellä alueella, Espanjassa muualla tosi usein. Alue oli erittäin siisti. Mahdollisuudet erilaisiin nähtävyyksiin ja matkustamiseen lähialueille ovat hyvät. Hotelli oli hyvätasoinen. Ensimmäistä kertaa tunsin oloni jopa nuoreksi, koska hotellissa oli pääsääntöisesti iäkkäämpiä matkustajia. Viikon loman aikana näimme ainostaan kaksi noin 10 vuotiasta lasta. Ruoka oli erinomaista, ainoa negatiivinen asia, joka hotellin osalta voidaan todeta, oli uima-allas. Se oli kovin pieni ja remontin tarpeessa. Se oli myös kovin matala.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
24.10.2016
Hieno loma
WilmanSattui todella aurinkoinen ja lämmin viikko Fuengirolassa meidän porukalle. Siellä oltiin jo kuudetta kertaa. Hotelli Stella Maris sijaitsee huippupaikalla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
14.10.2016
Helppoa lomailua
Ulla TampereeltaRento, mukava, turvallinen, pärjää ihan suomenkielellä. Helppokulkuinen ja junalla pääsee mukavasti Aurinkorannikon kyliin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
10.10.2016
hyvä loma
ariiHyva palvelu hotelissa, respassa ja etenkin Maimi baarissa ja ruoka ravintolassa. Henkilökunta tuntee minut ja tyttäreni, 8. kerta Florida Spassa.
Hyvä matka Gibraltarille ja paluumatkalla mielenkiintoinen esitys espanjalaisten elämästä kehdosta hautaan. Tuli ajatuksia Espanjassa asumisesta ja elämisestä ennen muuttoa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
30.9.2016
Odotetun lainen
varhanKaikki muu toimi kiitettävästi mutta huonesiivous ei ollut lupausten mukainen. Lakanoiden vaihto esitteen mukaan 2 kertaa viikossa meille ei vaihdettu laisinkaan.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
22.9.2016
rantaloma
Jussimatkamieshyvä rantaloma kohde
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
19.9.2016