Fuengirola, Costa del Sol – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Fuengirola, Costa del Sol
Muut arviot
Fuengirola, Costa del Sol – Asiakkaidemme kokemuksia
Loma Costa Del Solilla
RampeLoma oli kaikin puolin onnistunut.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
29.8.2017
Kova
iskiHyvä paikka, jo kolmas vuosi peräkkäin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
27.8.2017
Hikinen loma
Tiinalomakohteena Fuengirola ok. Satuimme vaan ajankohtaan joka oli kuumin ja paikalliset ihmiset myös lomailivat. Aurinkomatkojen kansion hotellissa olisin toivonut olevan ajan tasalla. Siellä mainostettiin iskelmäbaaria joka ei todellissudessa ollut auki, lomista johtuen. Nettikuvaus hotellista ei ollut paikkansa pitävä. Asuimme Veramar hotellissa. Allasosasto oli pieni, huone pieni ja huonosti varustettu jos olisi itse laittanut ruokaa. Fuengirolaan aion mennä uudestaan, toisena ajankohtana ja toiseen hotelliin. Biopark oli näkemisen arvoinen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
21.8.2017
loma
mrmrsuhteellisen siisti paikka.autolijat kohteliaita.ranta lähellä meidän hotellia,tien toisella puolella.jäi paikkoja näkemättä viikon aikana.ravintola keskittymistä emme pitäneet varsinkaan nälkäkadusta.osin johtui varmaan lämmöstä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
20.8.2017
Loistava loma
YstävyksetLoma sujui loistavasti kaikilta osa-alueiltaan. (matkat, hotelli, sää, ranta sekä asiakaspalvelu.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
20.8.2017
Hieno reissu
ErnoHyvä reissu
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
20.8.2017
hyvä lomakohde
jukkaturvallinen ja rauhallinen paikka ,ihmiset iloisia ja ystävällisiä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
13.8.2017
Kaikki lähellä
matsoIhan onnistunut matka, ei mitään suuria mokia mistään suunnasta.
Hotelli kohtuu siisti ja keskeisellä paikalla.
Aurinkomatkojen kuljetusjärjestelyissä ehkä vähän parannettavaa. Opaspalveluja ei tullut käytettyä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
8.8.2017
Ihan ok loma !
Rentouttava lomaSuhteellisen hyvä:)
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
1.8.2017
Onnistunut loma!
MatkaajaLomakohde on hyvä. Kaupunki on siisti. Hotellimme oli siisti, mutta hieman jo nuhruisentuntuinen. Esite antoi paremman kuvan kuin mitä totuus oli. Hyviä ruokapaikkoja löytyi mukavasti ja hinnatkin olivat ihan kohtuullisia Suomen hintoihin verrattuna. Ruokatarvikkeet kaupasta ostettuina edullisia ja hyvät valikoimat. Voisi tuonne mennä vielä kolmannenkin kerran.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
25.7.2017