Fuengirola, Costa del Sol – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Fuengirola, Costa del Sol
Muut arviot
Fuengirola, Costa del Sol – Asiakkaidemme kokemuksia
Säät suosivat meidän lomaa
KARIMMuuten matka onnistui oikein hyvin, mutta yhdelle retkelle lähtemisessä vaikeuksia, saimme väärää tietoa lähtöajasta ja paikasta, mutta onneksi tunnin selvittelyn jälkeen pääsimme retkelle mukaa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
18.2.2020
Mukava loma vuodenaikaan nähden
PäiviKohde oli kiva. Hotellin buffet aamiainen vastasi odotuksia, mutta muuten hotellin hinta laatusuhde ei tyydyttänyt. Huone oli kylmä, ei ollut lämmitystä, oli vain jäähdytys. Altaan vesi oli kylmä ja siisteystaso huoneessa oli tyydyttävä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
3.11.2019
Syysloma
Lomailija63Kiva sää! Olimme ajatelleet harrastaa liikuntaa ja se onnistui hyvin koska ilma ei ollut liian kuuma eikä toisaalta satanut. Hotelli oli ok, vaikka ei nyt mikään kovin hieno. Ehkä neljä tähteä oli liikaa. Kävimme retkellä Gibralttarilla, mikä oli vähän pettymys. Ehkä esittelyssä voisi ilmoittaa selvemmin, että kyseessä on lähinnä ostosreissu ja maisemat ihaillaan vaan pikaisesti.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
30.10.2019
Onnistunut loma.
HanneleLämpöä ja aurinkoa riitti, jota tultiin hakemaan.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
27.10.2019
Aurinkoinen syyslomaviikko
LomailijaLämmin ja aurinkoinen lomaviikko n. + 23-25 astetta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
24.10.2019
kaikki hyvin
ritaok ilmat oli loistavat
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
23.10.2019
Kiva kaupunki
EliisaViihtyisä ja helppo lomailupaikka. Melko siistiä, mutta koirien jätöksiä on enemmän kuin aikaisemmin. Aurinkoisella, leveällä rantakadulla on hyvä kävellä ja rannat ovat siistit. Retkikohteitakin on sopivasti lähiseudulla. Ruoka hyvää ja etenkin Tapakset sopivia lounas- tai välipaloja. Niihin voisivat ravintolat panostaa lisääkin valikoimaa. Ihmiset ystävällisiä ja iloisia, ravintoloissa ja hotellissa myös. Ovat panostaneet asiakaskeskeisyyteen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
22.10.2019
Loma lokakuun alussa
KonstaMeri, aurinko, punaviini ja rauhaa
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
16.10.2019
Hyvä loma
kaarloKaikki muuten hyvin, mutta ostimme matkalle myös aamiaisen valmiikksi. Aurinkomatkan maksu oli 8.7 €/henkilö/päivä, mutta hotellin normaali ( ei mikään kausitarjous ) 8 €. Toivoisin Aurinkomatkan korvaavan tämän erotuksen jotenkin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
16.10.2019
Haaveiden kohde
TuolimatkaajaMiellestäni huippupaikka pyörätuolin käyttäjälle. Tasaista ja esteetöntä rantakatua kilometrikaupalla. Hyvä "rätinkääntö" paikka vaimoihmisille ja muulle naisväelle. Ravintoloita joka lähtöön ja makuun. Lokakuun alkupuolellakin oli välillä jopa melkein liiankin kuuma. Uudestaan...
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
16.10.2019