Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Ihana loma
SaraLämpöä riitti koko viikoksi, mahtavaa ruokaa ja nähtävyyksiä!
Paikalliset olivat todella ystävällisiä.
Loistava paikka niin perheelle, kuin ystäväporukallekkin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kaveriporukka
13.8.2025
Hieno loma
AnitaHieno loma
Hotellimme
oli hyvänä pysynyt kolmas kerta siellä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
13.8.2025
Rentouttava loma!
MiikaVietimme upean loman tässä hotellissa perheeni kanssa. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja avuliasta – erityisesti baarin ja ravintolan työntekijät loivat hyvää tunnelmaa ja olivat viihdyttäviä. Hotellin ravintolan ruoat olivat mielestämme koko alueen parhaimmistoa – laadukkaat annokset ja hyvä palvelu. Aamupala tuli lautasannoksina ja pyynnöstä sai vaihdettua esim lettuihin.
Sijainti on hieman syrjemmässä keskustasta, mikä sopi meille erinomaisesti: rauhallinen ympäristö, mutta silti lyhyt kävelymatka rannalle. Suosittelen lämpimästi, varsinkin perheille, jotka kaipaavat hyvää palvelua ja rentoa lomatunnelmaa!
Alanya on upea paikka, jota voin suositella lämpimästi. Ainoa negatiivinen asia on se, että kopiotuotteita myydään lähes kaikissa liikkeissä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
11.8.2025
Aurinkoinen loma
HeliKaiken kaikkiaan kiva loma, lämmintä ja aurinkoa riitti!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
10.8.2025
Fabulos loma!
LomalainenAina aurinkoinen ihana Alanya. Vuosi toisensa jälkeen aina palaan. Vienyt sydämeni ❤️
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
10.8.2025
Huoneen vaihdon jälkeen hyvä
MaailmanmatkaajaSaimme hotellissa C-blokista huoneen. Huone oli meluisa, vessanpönttö piti koko ajan ääntä ja katumelu kovaa. Huoneessa ei saanut nukuttua, joten saimme vaihdettua A-blokin huoneeseen joka oli pienempi mutta kaikin puolin parempi. Hotellin ruoka oli ihan ok, ei kauheasti valinnanvaraa mutta hyvin sillä pärjäsi. Sijainti oli erinomainen ja kaikki kävelyetäisyydellä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
10.8.2025
Ihana lomaviikko
IrkkuSopivasti rantaa ja kaupunkia.
Hyvää palvelua baareissa ja kaupoissa
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
10.8.2025
Mahtava lomakohde!
NautiskelijaAlanyassa riittää touhua. Niin aikuisille kuin lapsille. Saa nauttia nähtävyyksistä, merestä, retkistä, shoppailusta, hyvästä ruuasta, mukavista ihmisistä, erilaisista hemmotteluista ja aktiviteeteista tai voit vain olla ja nauttia auringosta. Etenkin vietät rentouttavan loman.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
10.8.2025
Huippuloma!
Minä 58Alanya on kaunis ja monipuolinen rantalomakohde, josta löytyy tekemistä jokaiseen makuun!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
10.8.2025
Alanya ei petä koskaan
AnnHirLämpöä ja aurinkoa llähdettiin hakemaan ja sitä saatiin!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
9.8.2025