Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Mahtava loma
Ude69Loma meni niin kuin pitikin. Omatoimisesti risteilin, makasin rannalla, kiersin kaupunkia sekä nautin ystävieni seurasta. Lämmintä oli ehkä liikaa tällä kertaa
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
18.6.2024
Virkistävä loma
MummiAlanya on ihana kaupunki, vain liikenne on hurjaa. Suomalaiset noudattavat liikennesääntöjä , mutta tuolla ei niitä ole.
Liiallinen tyrkyttäminen on laantunut kaupoissa, aika mukavasti suhtautuivat jos halusi ensin katsella.
Paljon oli koettavaa lasten kanssa ja hienosti huomioivat myös lapset.
Kuumaa tietysti oli, levähdyspenkkien puuttuminen esim basaarialueella harmitti. Myyjät kyllä istuivat.
Ravintoloita riitti ja ruoka oli kiitettävän hyvää.
Kampaamossakin käytiin ja mieskampaajan railakkaat otteet melkein kävivät päänahkaan meillä kaikilla kolmella. Ilmoittamatta minut ohjattiin toiseen tuoliin ja sitten alkoi kova kidutus eli lankominen. En kyllä enää mene !!
Mutta kaikenkaikkiaan, mukava loma, lämpimät vedet ja aurinkoa riitti kaikille
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
18.6.2024
Lämpöä riittää
MiksakooAlanya on sään suhteen takuuvarma paikka, jossa on mukavasti vaihtelevaa tekemistä!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
17.6.2024
Ihana reissu
Äiti ja tytärAlanyaan on aina ihana palata uudelleen ja uudelleen!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
17.6.2024
Hyvä loma!
RamonaHotelli oli kaikin puolin hyvä! Ruoka oli 5/5 erittäin maistuvaa ja siisteys oli hyvä! Ainut miinus tulee siitä että lähtöpäivänä lähdimme kello 00 hotellista ja huone piti luovuttaa kello 12.00. Sijainti on ykkösluokkaa!!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
16.6.2024
Mukava loma.
PeeduHotelli on siisti ja henkilökunta ystävällinen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
15.6.2024
Ihana reissu
BlondiTaas Alanyaan,kyllä.Takuu varma aurinko,meri ja vilkasta elämää.Ihmiset ystävällisiä, kauppiaat hieman yli aktiivisia mutta kyllä niistä eroon pääsee.Ravintolatarjonta on runsasta samoin ostos mahdollisuudet.Jos ei välitä tinkimisestä löytyy paljon kiinteähintaisia kauppoja ni ei tartte.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
15.6.2024
Hieno loma!
MemmaKaikki oli onnistunut hyvin. Ainoa negatiivinen asiallisesti yölento, mutta saimme pitää hotellihuoneen lähtöön asti. Maksoimme tietysti siitä
Hotellilla korvauksen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
14.6.2024
Onnistunut loma
NautiskelijaTuttu ja turvallinen kohde. Kaikki tarvittava on lähettyvillä. Edelliseen kertaan verrattuna kauppiaat on vähentänyt tyrkyttämistä eli erinomainen asia. Ilmasto on ihanteellinen ja ruoka hyvää. Hintataso on noussut, mutta vielä kohtuullisella tasolla. Erittäin onnistunut loma kaikinpuolin. Voin suositella.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
14.6.2024
Aina ollut hyvä loma
MerkuHyvä palvelu ja aina aurinko ☀️
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
14.6.2024