Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Rivera spa hotel
Mändolimme lomalla Turkin alanyassa Riviera spa hotellissa, hotelli on 4 tähden hotelli, kun varasimme liput noin 4 kuukautta aikasemmin varasimme standart huoneet, saavuttuaan hotelliin 4 yöllä meidät sijoitettiin niin sanottuun c rakennukseen, missään aurinkomatkan sivuilla ei lukenut mistään c rakennuksesta ja se ei myöskään vastannut 4 tähdelle mistä olimme maksaneet enimmäkseen vaikutti 3 tähtiselle, tämä c rakennus myös sijaitsee tien toisella puolella itse hotellista. Aamulla menimme kysymään huoneen vaihtoa sillä se ei vastannut 4 tähteä eikä standart huonetta, meille ilmoitettiin hotellissa että meillä economy huone ja he eivät voi tehdä mitään huoneelle ja suostuvat vaihtamaan sen vaan lisämaksusta joka oli melkein 400€ kahelta viikolta. Yleisesti aika pettynyt hotellista, olen ollut kahtena aikaisempaan vuonna samassa paikassa ja tämä oli kolmas vuosi ja ekaa kertaa sain kuulla c rakennuksesta, sekä se että oletimme hyvää huonetta sillä maksoimme standardista mutta saimme economy huoneen oli iso pettymys sekä aurinkomatkoilta että hotellilta. Jatkossa aurinkomatkojen olisi hyvä ilmottaa että kaikki "standart" huoneet ovat oikeasti economy luokan huoneita ja ilmoittaa asiakkailleen että jos he eivät maksa lisää nii pääsevät automaattisesti c rakennukseen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
9.7.2024
Alanya on taattua "tavaraa".
JarkkoAlanyasta löytyy kaikkea mitä tarvitset tai et tarvitse....
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
8.7.2024
Onnistunut loma koko perheellä.
NinniIhana perheloma kaiken kaikkiaan!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
8.7.2024
Loma helteessä
HeliOlimme puolisoni kanssa viikon lomalla Turkissa. Alanyassa oli todella kuuma päivisin sekä öisin.
Kleopatra ranta oli todella huono, aallokko oli koko ajan kova ja rannassa iso kivi jonka vuoksi oli hankala päästä uimaan tai pois uimasta. Lisäksi hiekka Kleopatra rannalla oli rakeista ja todella hankala kulkuista, kyseistä rantaa en todellakaan voi suositella. Kale-kukkulan toisella puolella oleva ranta oli todella hyvä, hiekka hienoa ja ranta loivasti syvenevä.
Jokaisessa kaupassa samat vaatteet ja tavarat.
Jokaisesta ravintolasta ja kaupasta huudellaan, tule tänne. Se on hyvin raskasta eikä aina jaksaisi sitä kuunnella. Vaatteet kohteessa erittäin edullisia. Ruoka joissain paikoissa kallista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
6.7.2024
Hieno loma!
Harri MTurkki ei pettänyt taaskaan. Mukava kohde.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
6.7.2024
Hyvä lomakohde edelleen
SirLiTuttu paikka käydä, hotelli oli hyvällä paikalla/hyvä, lento GP parempi kuin Antalyaan, matkan varaukseni ajankohtaisesti oli liian myöhään, mulle liian kuumaa jo !
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
5.7.2024
Kiva loma.
MAK60AnnaQueen oli positiivinen yllätys.Siisti pikku hotelli,huoneessa kaikki tarpeellinen,hyvät sängyt,suihku toimi,ilmastointi ja tallelokero maksullinen.Aamupala oli meille riittävä ja hyvä,vettä sai pyytämällä ja mehut maksoi.Henkilökunta oli ystävällistä ja neuvoivat kysyttäessä.Siivous toimi nappikutsulla.Wifikin toimi hotellilla.Ruoka oli perushyvää ja hinta ja laatukin.Rantatuolit ilmaiset ja ranta oli hyvä.Allasalue oli pieni ja muiden hotellien asukkaita täynnä,mutta me viihdyimme rannalla.Viikko meni pian,ja tänne olisi kiva palatakin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
4.7.2024
Alanya, keskinkertainen kohde
KissamiesRiittävän suuri kaupunki jotta nähtävää riittää, mutta monissa kaupoissa liian innokkaita myyjiä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
4.7.2024
Hyvä loma
yx matkaajakohteessa oli harvinaisen lämmin
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
4.7.2024
Kuuma loma
mestariHotelli Bulevart rauhallisella alueella sijaitseva hotelli josta on helppo lähteä esim. ostoksille mihin suuntaan hyvänsä. Henkilökunta on on ystävällistä ja hyvin palvelevia kaikki. Hotelli itsessään vaatii varmaankin ainakin osaltaan kohta remonttia koska esim. 5 kerroksen huoneissa ei ole mitään poistoilmastointia joka kuumanan aikana olisi todella tärkeä, muuten kyllä olimme todella tyytyväisiä palveluihin ja myös inglusin ruokiin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
4.7.2024