Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Hyvä Loma
ArskaHyvä Lomapaikka , lämmintä riitti yli odotusten.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
18.7.2024
Loistava loma
Pasi LehtinenRiviera zen henkilökuntineen erinomainen valinta, kiitos!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
18.7.2024
Mahtava
MinnisMahtava ja avulias henkilökunta, hyvä aamupala, hyvä kohtelu, huoneet siistit jotka siivottiin joka päivä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
17.7.2024
Hyvä hotelli hyvällä sijainnilla
JartsaHotelli loistavalla sijainnilla. Kaupungin houkutukset olan takana ja kivenheitto rannalle.
Hyvä ruoka.
Hyvä palvelu.
Erinomainen huoneiden siisteys ja ystävällisiä huonesiivoojia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
17.7.2024
Alanya
Perheenisä EspoostaKohteena Alanya on aina yhtä kiva. Kannattaa lukea hotellikokemus, koska siinä on aika paljon myös lomakohteesta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
17.7.2024
Huippu loma!
NeiporLomakohde oli upea. Hienot maisemat, tarpeeksi tekemistä, upea sää, mahtavat nähtävyydet ja ystävälliset ihmiset.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
17.7.2024
Rento loma
SanttuRento ja lämmin loma!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
17.7.2024
Lämmintä piisasi
NimetonAlanya ei pettänyt säänsä puolesta tälläkään kertaa. Lämmintä ja aurinkoista riitti.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
16.7.2024
Kohtalainen loma.
Samu82Loma oli kaikinpuolin onnistunut hotelli valinta ei osunut niin nappiin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
16.7.2024
Ihana Alanya
Alanya faniHotelli Anna Queen on pieni mutta viihtyisä hotelli loistavalla sijainnilla. Henkilökunta on ystävällistä ja hotelli on erittäin siisti. Ainoa miinus on varsin kovaääninen baari alakerrassa. Ei varmaankaan kuulu ylempiin kerroksiin, mutta ainakin jalkapallon MM kisojen aikaan meteli oli melkoinen. Ruoka oli hyvää ja erityismaininta sijainnille. Alanya on yksinkertaisesti ihana paikka. Hintataso miellyttää ja varma aurinko.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
16.7.2024