Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Kiva kohde
SiniLuonto ja historia mielenkiintoista, jos aika olisi riittänyt, olisi vierailtu enemmänkin eri kohteissa alueella! Suosittelen lähtemään vähän kauemmas varsinaisesta keskustasta, ainakin retkille.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
13.8.2024
Aurinkoinen ja rentouttava loma!
MiksakooAlanya tarjosi taas kerran parastaan! Oli lämmintä ja ruoka sekä juoma maistuivat!
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
12.8.2024
Aivan liian kuuma ajankohta lomailuun
Kokeneet rantalomailijatMatka olisi ollut varmasti hyvä, jos sen olisi viettänyt pääosin jossain beach clubilla uiden ja drinkkejä nauttien. Nyt ajankohta oli tuskaisen kuuma ja hikinen kaupunkiin tutustumiseen. Siksi kaupungilla kiertely ja ravintoloiden etsintä jäi aika vähiin ja hotellihuoneessa ja huoneen parvekkeella tuli vietettyä varsin paljon aikaa. Lisämaksullinen ilmastointi (140 euroa) oli välttämätön. Vatsatauditkin vaivasivat, vaikka olimme varovaisia. Aikuiselle matka oli silti rentouttava, mutta ala-asteikäinen kaipasi Suomeen, varsinkin sairastumisen jälkeen. Hotelli oli asiallinen ja vastasi kuvaustaan. Elintarvikkeet edullisia kaupassa ja niistä teimmekin aamupalaa itse hotellilla. Palvelu ravintoloissa ja kaupoissa usein tylyä ja epäystävällistä. Aurinkomatkojen retket hyvin toteutettu, niin kuin aina.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
11.8.2024
Lämmin aurinkoinen loma!
AnneHotelli on hyvällä sijainnilla! Ruoka oli hyvää. Sekä hotellin puhtaudesta pidettiin hyvin huolta! Uima altaat sekä hotellin oma ranta aurinkotuoleineen oli mukava lisä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
11.8.2024
Loma on aina loma
TyydeVaikka sairastuimme matkalla niin loma on aina loma
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
11.8.2024
Tuttu ja turvallinen kohde
LomailijaAlanyassa useasti käyneenä voin suositella kohdetta kaikille lämpöä ja rantoja rakastaville. Loma on aina rentouttava ja koen Alanyassa liikkumisen turvallisena. Koskaan ei ole tarvinnut pelätä taskuvarkaita yms. Erilaisia kulttuurikohteita Alanyassa on kohtalaisesti, mutta jos on erityisen paljon kulttuurin perään, en ehkä tätä kohdetta valitsisi. Paikallisissa ravintoloissa on erittäin hyvää ja tarvittaessa suomalaisille tuttuakin ruokaa. Shoppailua on mahdollista tehdä omien halujen mukaan joko bazaareilla tai paikallisissa vaateliikkeissä. Kleopatra-ranta on upea ja siellä viihtyy hotellin uima-altaan lisäksi päivästä toiseen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
10.8.2024
Miellyttävä loma
PekkaAlanyassa on aina mukava lomailla
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
10.8.2024
Aurinkoinen loma!
Nainen72Hyvä kohde ranta- ja kaupunkilomailuun.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
9.8.2024
Osittainen pettymys
KikiIhana lämmintä , hintataso vielä hieman aikaisempi. Kauppiaat jopa aggressiivisia ja saattavat huudella törkeyksiä Jso et osta tuotetta, rannat likaisia ja roskaisia , aurinkotuolit silti kalliita.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
7.8.2024
Virkistävä loma
M K HAurinkoisessa Alanyassa sai nauttia lämmöstä ja rentoutua perheen kanssa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
7.8.2024