Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Aurinkoinen loma
1PakeIhana ranta, tosin tien ylitys vaikeaa ilman toimivia valoja. Altaat ok ja hyvät ruuat.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
21.8.2024
Upea loma
ReissaajaTuttu kohde aina mukava tulla !
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
21.8.2024
Kohtalainen
JANNESää oli mitä parhain, mutta paikka ei niin hyvä
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
21.8.2024
Paikkana loistava
TindeMukava kohde, josta löytyy kaikille jotain.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
21.8.2024
Lämmin loma sään ja ihmisten puolesta
JuuliaKaikki löytyy hotellin läheltä. Toki kun hotelli on ihan ytimessä niin saa olla tarkka hintojen suhteen.
Isommat marketit mm. Sok, migros ovat edullisia ja niisä voi maksaa pankkikortilla luotettavasti.
Hieronnat suosittelen ottamaan hotellista. Ammattitaitoisia hoerojia !
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Kumppani
20.8.2024
Mukava loma lapsiperheelle
SofiaSSyrjempänä keskustan turistikulttuurista tämä sopii huomattavasti paremmin lapsiperheille. Sijainti oli rauhallinen ja paikalliset olivat kohteliaita ja ymmärtäväisiä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
20.8.2024
Ihana alanya
KatjuskaAina ihana Alanya ja hyvin toimiva aurinkomatkat
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
20.8.2024
Kuuma!
JaniTodella kuuma oli elokuun alussa +38 , eli sopii henkilölle joka tykkää lämpimästä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
20.8.2024
Ihan ok
MatkaajaTuttu kohde, jossa palvelut pysyvät samanlaisena. Ei juuri uudistuksia, samat basaarit ja ruokalistat joka kulmalla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
18.8.2024
Loma täynnä yllätyksiä.
MariaAlanyassa riittää nähtävää. Ja lämmintä sekä aurinkoa. Nautin suuresti lämmöstä. Ja kävelystä puistoissa. Tyrkyttävät kauppiaat sensijaan ärsytti. Hotelli oli siisti. Ja plussaa hintaan sisältyvä ilmastointi. Kylmä vesi suihkussa ei ollut kiva juttu. Mutta onneksi sekin sitten korjattiin. Hotelli ei sovi sellaiselle, joka kaipaa rauhallisuutta. Henkilökunta oli ystävällistä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
18.8.2024